Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje på tide å begynne å gjøre noe her da, så det er en sjans for å få noe ferdig før mini kommer![]()
Synes dette går alt for fort. Plutselig bare 1,5 mnd til baby er her, hvis strippingen er effektiv![]()
Åneidaaaa. Gooooood tiiiidhahaha. Vil ikke at "alle andre" skal være ferdig før jeg får begynt
heldigvis andre som også skal flytte 1. Juni
![]()
Jeg kjenner at jeg begynner å stresse. Det er 11 uker til termin fra skoleslutt så ser jeg helst at alt er i orden så jeg kan få brukt tid på frøkna og juli er ferie. Og jeg kar ikke fått vasket og lagt på plass noe for jeg har ikke noe å legge klærne i ennå... og ikke har jeg fått alle ting I hus ennå heller så vet faktisk ikke hva jeg må få kjøpt som jeg mangler![]()
Høres ut som her da bortsett fra ferien og skoleslutt.
Vet rett og slett ikke hva jeg trenger jeg:/
Det syntes jeg nesten er det mest frustrende. Og så sier alle "jammen du trenger ikke kjøpe alt nå" jeg har No nesten ikke kjøpt noe og jeg vil ha det jeg mangler i hus så jeg slipper å bruke alle feriepengene på ting og tang....
Woho har 30 dager igjen![]()
Min bror og søster er født i mai, så hadde vert kjekt å ikke gå over![]()
Tenker sånn jeg også, ig mannen er vel en av de som sier at vi ikke trenger å kjøpe alt nå så får jo ikke så mye hjelp der hellerhehe
akkurat klær stresser jeg ikke med da, men alt annet jeg ikke vet om. Hehe
Skulle ønske noen kunne lage en liste over hva JEG må ha![]()
"er ikke du på sånn forum hvor du får masse tips da?" Er det han sierDet er frustrende og sikkert ennå mer når du ikke får den støtten fra mannen heller...
"er ikke du på sånn forum hvor du får masse tips da?" Er det han sierhehe
Joda, men litt engasjement hadde jo vært koselig da. Er jo første gang for begge
Men vi skal vel komme i mål på et vis. Se om jeg finner noe i Spania og![]()