Vet du kjønnet?? :)

Vet du kjønnet? :) Hva blir det evt.? :)

• Antall som har svart
    31
Ville gjerne vite, men lille lå med navelstrengen mellom fotene, så mæ nok vente enda en stund :-P

Ser eg er den første av oss som svarer dette da :-P for vi skal ikke vite! Kjempevanskelig å holde seg på oul var det.. Men spennende :) har følelse på gutt da ;)
Vi vil heller ikke vite! Har vært på 6 ul, og skal på flere, skal innrømme at det er vanskelig å ikke smugtitte;) Visste ikke med de to forrige heller, og det tok faktisk flere minutter etter nr 1 ble født før vi kom på å sjekke;) Har guttefølelse nå, akkurat som jeg hadde med storesøstrene;) Men denne gangen har svangerskapet vært litt annerledes:)

Vi vil heller ikke vite! Har vært på 6 ul, og skal på flere, skal innrømme at det er vanskelig å ikke smugtitte;) Visste ikke med de to forrige heller, og det tok faktisk flere minutter etter nr 1 ble født før vi kom på å sjekke;) Har guttefølelse nå, akkurat som jeg hadde med storesøstrene;) Men denne gangen har svangerskapet vært litt annerledes:)

Synes det er litt mystisk! Litt sånn artig å gjette og kjenne på magefølelsen :) visste kjønnet med de to andre.. Denne gangen var jeg fast bestemt på å la det være en hemmelighet :)

Her har det også vært flere UL, men de fleste er på sykehuset utført av travle leger som ikke zoomer og fokuserer på kjønn, men de områdene de skal sjekke :-) mange leger som blir overrasket når vi sier på forhånd at vi ikke vil vite før fødsel :-)

Jente :)

Hadde skikkelig jentefølelse frem til OUL i går, da de så det var en gutt :-) Har ingen barn fra før, så det var en gledelig overraskelse uansett kjønn :-)

Super sterk jente følelse fra dag en etter test, men jammen befinner det seg en lillebror i magen :)

Synes det er litt mystisk! Litt sånn artig å gjette og kjenne på magefølelsen :) visste kjønnet med de to andre.. Denne gangen var jeg fast bestemt på å la det være en hemmelighet :)

Her har det også vært flere UL, men de fleste er på sykehuset utført av travle leger som ikke zoomer og fokuserer på kjønn, men de områdene de skal sjekke :) mange leger som blir overrasket når vi sier på forhånd at vi ikke vil vite før fødsel :)
Sist svangerskap ville vi ikke vite kjønnet, det gikk helt fint å holde seg den halvtimen av gangen mens vi var på UL, utenom det var det jo ikke noen mulighet for å finne det ut ;) Var veldig fint å kunne starte med mest mulig "nøytralt" grunnlag både når det gjaldt klær og utstyr, og "psykisk" ifht forutinntatte kjønnsroller.
Vi trodde det kom til å bli gutt, men ut kom en liten jente :)

Denne gangen har storesøster snakket lenge om å få både lillesøster og lillebror samtidig, så for at hun virkelig skulle skjønne at det var bare én baby, (og ikke henge seg opp i at hun ville ha enten det ene eller det andre), har vi valgt å sjekke kjønn denne gangen. UL i uke 13+2 viste at det sannsynligvis er en lillebror, så spent på om OUL om knapt to uker viser det samme :)

Back
Topp