Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi vil heller ikke vite! Har vært på 6 ul, og skal på flere, skal innrømme at det er vanskelig å ikke smugtitte Visste ikke med de to forrige heller, og det tok faktisk flere minutter etter nr 1 ble født før vi kom på å sjekke Har guttefølelse nå, akkurat som jeg hadde med storesøstrene Men denne gangen har svangerskapet vært litt annerledesSer eg er den første av oss som svarer dette da for vi skal ikke vite! Kjempevanskelig å holde seg på oul var det.. Men spennende har følelse på gutt da
Vi vil heller ikke vite! Har vært på 6 ul, og skal på flere, skal innrømme at det er vanskelig å ikke smugtitte Visste ikke med de to forrige heller, og det tok faktisk flere minutter etter nr 1 ble født før vi kom på å sjekke Har guttefølelse nå, akkurat som jeg hadde med storesøstrene Men denne gangen har svangerskapet vært litt annerledes
Sist svangerskap ville vi ikke vite kjønnet, det gikk helt fint å holde seg den halvtimen av gangen mens vi var på UL, utenom det var det jo ikke noen mulighet for å finne det ut Var veldig fint å kunne starte med mest mulig "nøytralt" grunnlag både når det gjaldt klær og utstyr, og "psykisk" ifht forutinntatte kjønnsroller.Synes det er litt mystisk! Litt sånn artig å gjette og kjenne på magefølelsen visste kjønnet med de to andre.. Denne gangen var jeg fast bestemt på å la det være en hemmelighet
Her har det også vært flere UL, men de fleste er på sykehuset utført av travle leger som ikke zoomer og fokuserer på kjønn, men de områdene de skal sjekke mange leger som blir overrasket når vi sier på forhånd at vi ikke vil vite før fødsel