To stk i mars som har fått for noen uker siden også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syntes det var lettere å gå fra null til en, enn ett til to barn. Ja, livet blir annerledes, men det blir en berikelse! Du kommer ikke til å huske noe annet, det blir et nytt liv på en måte.Synes det er litt skummelt, og prøver å nyte tiden jeg og kjæresten har sammen fremover, tenker en del på de tingene som blir vanskeligere å gjøre når lillemann kommer, for å nyte det ekstra nu. livet blir jo aldri det samme.. Det er veldig vanskelig forestille seg hvordan det blir... Vi har mye å glede oss til, men tar meg selv i å tenke mye på søvnmangel, konstant husvask, og hvordan det blir å gå med mini og hunden sammen.. Og ikke minst mangel på helt alenetid..
Jeg skjønner godt hva du mener - føler det litt sånn jeg også.. jeg har en hobby som tar mye tid og som jeg trives veldig godt med, og sambo jobber mye og trenger også litt fritid.. men jeg tror at prioriteringene endrer seg veldig.. barnet blir det viktigste, og om man planlegger litt så får man til det meste likevel - om enn i noe mindre grad.. nyt tiden fremoverSynes det er litt skummelt, og prøver å nyte tiden jeg og kjæresten har sammen fremover, tenker en del på de tingene som blir vanskeligere å gjøre når lillemann kommer, for å nyte det ekstra nu. livet blir jo aldri det samme.. Det er veldig vanskelig forestille seg hvordan det blir... Vi har mye å glede oss til, men tar meg selv i å tenke mye på søvnmangel, konstant husvask, og hvordan det blir å gå med mini og hunden sammen.. Og ikke minst mangel på helt alenetid..
Spennende tider i møte
Jeg eeeeelsker å være gravid og dette er tredje og siste gangen så nyter hvert sekund synes egentlig tiden går for fort