Vet dere hva jeg gleder meg LITT til??

Enig. Men det har heldigvis ikke vært alt for ille. Husker en periode der var håpløst å spørre om noe, man fikk ikke svar fordi tråden forsvant ned under masse meningsløse tråder.

Syns det er artig å svare på masse spørsmål, jeg. Dessuten blander vel denne tråden seg inn i den "betegnelsen" du ikke liker :p

Ja det var litt av poenget :P bra du kommenterte det ;) regnet med den kom ganske kjapt nemlig ;)

Tempo er kjekt, men antallet dill-dall-tråder på generell håper jeg går ned nå, reelle ting forsvinner jo

Ja til skravling. Men ikke i 300 tråder

ENIG

Bare jeg som synes det har vært moromt? :P Er jo bare å la være å klikke seg inn på tråder hvis du synes de er meningsløse e.l. ?

Enig

Kunne ikke vært mer enig :P

Kunne ikke vært mer enig. Tråder av betydning blir flytta til underforum hvor ingen finner de og alle unyttige ligger på topp

Ah! :) Rundt halvveis nå da! :) Vært på oul enda?
Ja, vært på OUL og venter ei jente :) Gleder meg til å bli ferdig. Svangerskap er ikke noe for min kropp :p

Bare jeg som synes det har vært moromt? :P Er jo bare å la være å klikke seg inn på tråder hvis du synes de er meningsløse e.l. ?
Jeg syns det har vært veldig morsomt! Kost meg masse med å svare på tråder og lese andres svar :)

Greit med meningsfulle innlegg ja :) noen var jo det da :p

Back
Topp