Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tempo er kjekt, men antallet dill-dall-tråder på generell håper jeg går ned nå, reelle ting forsvinner joDette er faktisk nesten likt tempo som i gamle dager. Digger det
Syns det er artig å svare på masse spørsmål, jeg. Dessuten blander vel denne tråden seg inn i den "betegnelsen" du ikke liker![]()
Tempo er kjekt, men antallet dill-dall-tråder på generell håper jeg går ned nå, reelle ting forsvinner jo
Ja til skravling. Men ikke i 300 tråder
Kunne ikke vært mer enig. Tråder av betydning blir flytta til underforum hvor ingen finner de og alle unyttige ligger på topp
Ja, vært på OUL og venter ei jenteAh!Rundt halvveis nå da!
Vært på oul enda?
Enig med deg!Bare jeg som synes det har vært moromt?Er jo bare å la være å klikke seg inn på tråder hvis du synes de er meningsløse e.l. ?
De blir flyttet til riktig plass jaKunne ikke vært mer enig. Tråder av betydning blir flytta til underforum hvor ingen finner de og alle unyttige ligger på topp
Jeg syns det har vært veldig morsomt! Kost meg masse med å svare på tråder og lese andres svarBare jeg som synes det har vært moromt?Er jo bare å la være å klikke seg inn på tråder hvis du synes de er meningsløse e.l. ?
Samme her!Jeg syns det har vært veldig morsomt! Kost meg masse med å svare på tråder og lese andres svar![]()
Du finner de om du går inn på underforumene.![]()
Tja flere av ossHvem gidder gå dit å lete da?![]()