Meningsfulle innlegg på babyverden
LITT synlig at det skrives innlegg for å skrives innlegg
Det er jo en grunn til det såklart
men kjenner at jeg synes det har blitt LITT mye nå 
Det er jo en grunn til det såklart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meningsfulle innlegg på babyverdenLITT synlig at det skrives innlegg for å skrives innlegg
![]()
Det er jo en grunn til det såklartmen kjenner at jeg synes det har blitt LITT mye nå
![]()
Det er jeg egentlig veldig enig i!Har ikke rukket å tenke på det. Jeg syns det er greit å bli kjent med andre på forumet, og da er det helt ok med slike tråder som har kommet de siste dagene
Prøver å legge frem noen emner her og der, men for lite respons;P forhold til hvilken farge var du som russ;PMeningsfulle innlegg på babyverdenLITT synlig at det skrives innlegg for å skrives innlegg
Det er jo en grunn til det såklartmen kjenner at jeg synes det har blitt LITT mye nå
![]()
Ja, heheDet er jeg egentlig veldig enig i!Er mye sånne små detaljer som dukker opp om folk, og det er mye interessant!
I tillegg tror jeg det er mange brukere som har fått mulighet til å vise seg frem litt her!![]()
Ja, samme her! Men jeg er vel en av de som ikke har gjort så mye ut av meg selv, bortsett fra på det trygge terminforumet!Ja, heheJeg har lagt merke til mange nye brukere jeg ikke visste var her, så det er veldig stas
![]()
Hvilket terminforum tilhører du? Jeg er med på februar 14 og september 16Ja, samme her! Men jeg er vel en av de som ikke har gjort så mye ut av meg selv, bortsett fra på det trygge terminforumet!![]()
Jeg er juni 2016!Hvilket terminforum tilhører du? Jeg er med på februar 14 og september 16
Dette er faktisk nesten likt tempo som i gamle dager. Digger detMeningsfulle innlegg på babyverdenLITT synlig at det skrives innlegg for å skrives innlegg
![]()
![]()
Jeg har termin 15. septemberJeg er juni 2016!Når har du termin?
![]()