Vet dere hva jeg gleder meg LITT til??

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Meningsfulle innlegg på babyverden :P LITT synlig at det skrives innlegg for å skrives innlegg :P
Det er jo en grunn til det såklart :P men kjenner at jeg synes det har blitt LITT mye nå :P

Har ikke rukket å tenke på det. Jeg syns det er greit å bli kjent med andre på forumet, og da er det helt ok med slike tråder som har kommet de siste dagene

Meningsfulle innlegg på babyverden :P LITT synlig at det skrives innlegg for å skrives innlegg :P
Det er jo en grunn til det såklart :P men kjenner at jeg synes det har blitt LITT mye nå :P

ENIG :) tar meg selv i å skrive noe slike også :p haha... Så jeg bidrsr til galskapen, skal bli godt å komme tilbake til normalen :)

Har ikke rukket å tenke på det. Jeg syns det er greit å bli kjent med andre på forumet, og da er det helt ok med slike tråder som har kommet de siste dagene
Det er jeg egentlig veldig enig i! :) Er mye sånne små detaljer som dukker opp om folk, og det er mye interessant! :)

I tillegg tror jeg det er mange brukere som har fått mulighet til å vise seg frem litt her! :P

Meningsfulle innlegg på babyverden :p LITT synlig at det skrives innlegg for å skrives innlegg :p
Det er jo en grunn til det såklart :p men kjenner at jeg synes det har blitt LITT mye nå :p
Prøver å legge frem noen emner her og der, men for lite respons;P forhold til hvilken farge var du som russ;P

ja altså jeg mener ikke at det er negativt med all aktiviteten og det er topp at flere "ukjente" kommer til orde altså!! ;) Men det jeg håper er at de som har blitt pushet til å være mer aktiv nå faktisk fortsetter å være aktiv - men med tema som virkelig engasjerer de ;)

Skjønner :D Litt galskap som rår nå. Men imorgen er siste dagen og den blir jo enkel, så da går det vel tilbake til normalen. :)

Det er jeg egentlig veldig enig i! :) Er mye sånne små detaljer som dukker opp om folk, og det er mye interessant! :)

I tillegg tror jeg det er mange brukere som har fått mulighet til å vise seg frem litt her! :P
Ja, hehe :) Jeg har lagt merke til mange nye brukere jeg ikke visste var her, så det er veldig stas :)

Jeg er enig!

Ja, hehe :) Jeg har lagt merke til mange nye brukere jeg ikke visste var her, så det er veldig stas :)
Ja, samme her! Men jeg er vel en av de som ikke har gjort så mye ut av meg selv, bortsett fra på det trygge terminforumet! :)

Eeeeenig, scroller mer igjennom nå enn før så føler det virker litt mot sin hensikt :P

Jeg merker at jeg nyter disse dagene, for jeg finner veldig få innlegg interessante, så da er det lettere for meg å ikke bruke så mye tid her inne :P

Ja, samme her! Men jeg er vel en av de som ikke har gjort så mye ut av meg selv, bortsett fra på det trygge terminforumet! :)
Hvilket terminforum tilhører du? Jeg er med på februar 14 og september 16

Ah! :) Rundt halvveis nå da! :) Vært på oul enda?

Syns det er artig å svare på masse spørsmål, jeg. Dessuten blander vel denne tråden seg inn i den "betegnelsen" du ikke liker :P

Back
Topp