Vet "alle" at dere er gravide?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Vet "alle" at dere er gravide?
Hvor langt på vei var dere når dere gjorde det offentlig?

Her er det faktisk bare nærmeste familie som vet det enda. Tenker å offentliggjøre det mer etter OUL i neste ule. Har ikke orket mas og styr enda... Å greit å vite sikkert at det står bra til med mini.

Skal offentligjøre det for alle etter OUL neste uke :)

Bor på bygda og har en stoor familie så tror det var nok å si det til bestemor i uke 12 så spredde nyheten seg som ild i tørt gress:) tenker at de som ikke vet det nå får se det når de ser det. Vi annonserer ikke noe offentlig:)

Sent from my iPhone using BV Forum

kun nære venner og familie, ikke offentligjort det på facebook enda, venter litt til :) 19-4 idag :)

Nei
Familien og noen få nære venner vet det.
Er enda en liten stund til vi går public

Bor i lita bygd. Måtte si det til kollegaene min før eg var 12 uker.pga tilrettelegging. Og da er det jo ute i bygda med det samme.

De fleste vet det nå :) Sa det til nærmeste familie tidlig, kollegaer og andre bekjente fikk vite det når jeg kom hjem fra ferie. Da var jeg rundt 14 uker :)

Kun familie og noen få venner, men synes jo godt så når jeg starter på jobb til uka ser de på jobb det!! Men ikke på face, vet ikke om jeg vil legge det ut der heller jeg

Termin 13 januar❤️❤️

Alle veit du her men det er kun fordi magen ikke er mulig å skjule. Skulle egentlig vente til etter oul men det gikk ikke. Fikk vite der når jeg var 2.5 mnd

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Alle vet det her:) alle fikk vite det etter OUL når jeg var 16+6 :)

Mamma for første gang i des/jan <3

Kun nærmeste familie til oss begge veit. Ingen av mine venner eller de på jobben veit noe enda. Men til uka så blir det mer offentlig. Tiø venner og bekjente. Men å legge ut noe på face gjør jeg ikke!

Ei venninne fikk vite det ganske tidlig. Ca akkurat testet :P rundt 3+2.

Mamma når jeg var 9 uker, søstern like etter. Svigermor fikk vite det like før uke 12. La ut på face etter UL i uke 12+3 :)

Så offentlig nå :D :P

Her vet nærmeste familie det og noen kollegaer vet det, men ikke alle. Og noen venner. Vi har valgt å ikke gå ut med det på Facebook. De som vi vil skal vite det treffer vi jo i løpet av svangerskapet uansett :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Måtte si det på jpbb ganske tidlig for vi må ut av turnus når vi er gravide. Mange la sammen to + to da vaktene mine ble lyst ut en etter en:p Familien og nære venner fikk vite det i uke 12 og utover. Facebook og andre sosiale medier har ikke noe med det i mine øyne så der blir det nok aldri annonsert;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Venner og familie vet, for det meste. En tante "outet" oss nesten på Facebook med å skrive noe med at siden vi hadde kjøpt oss hus, "kunne forøkelsen bare komme". Så på grunn av det tenkte vi å si det på FB når vi er halvveis ( om 8 dager), i tilfelle det skjer igjen og folk lukter lunta. Foretrekker å være den som sier det selv. :)

Termin 4. januar :)

Alle vet d ikke. Har fortalt barna og de nærmeste det. Ellers kan det spre seg slik det vil. Men legger ikke ut noe på nettet. Det føler jeg ikke for

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Ja, så og si ;) bor i ei lita bygd, og når noen først da får vite det, vet alle det ;) .. Har ikke annonsert det på face/insta enda, vet ikke når det evnt. blir gjort :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 3 sept ~

Har ikke lagt ut noe på sosiale medier, og kommer nok ikke til å gjøre det, men de som trenger å vite det vet:) Så får det spre seg av seg selv;)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp