Vestfoldinger - INFO om treffet

tror det bare var kleo som var derifra *glufsa*, men du kunne sitte på med bellarosella fra larvik :) (hun har bare et bilsete da)

ORIGINAL: Mamaria

Blir koselig ja :)

Men dere, hvis alle skal ta med så mye, så vet ikke jeg hva jeg skal ta med...!

Taurin: Kan ikke heller jeg ta med meg litt drikke, brus/juice eller no, så fordeler vi det litt..? Ellers blir vi vel sittende med mat langt opp etter ørene tilslutt, hehe;)

Jaja[:)] daa tar jeg med litt potetgull da kanskje[:)] eeelller smågodt? hva vil dere ha? Har du noen oversikt på hvor mange vi er nå frøken Lillan?

jeg kommer fra skien.
men er dessverre som *glufsa* sier buss til larvik, og tog derfra (er bare noen avganger det er tog hele veien) ,
så lurer også på hvordan vi skal gjøre det...

ORIGINAL: Taurin

Taurin: Kan ikke heller jeg ta med meg litt drikke, brus/juice eller no, så fordeler vi det litt..? Ellers blir vi vel sittende med mat langt opp etter ørene tilslutt, hehe;)

Jaja[:)] daa tar jeg med litt potetgull da kanskje[:)] eeelller smågodt? hva vil dere ha? Har du noen oversikt på hvor mange vi er nå frøken Lillan?

Smågodt er jo godt da[8D] men tror ikke du trenger ta med såå mye.. ser ut til at vi skal få nok å eta på[8|]

ORIGINAL: bellarosella

ORIGINAL: Taurin

Smågodt er jo godt da[8D] men tror ikke du trenger ta med såå mye.. ser ut til at vi skal få nok å eta på[8|]

Ja, men da plukker jeg med litt smågodt da bare[:D]

ORIGINAL: SchokoBons

jeg kommer fra skien.
men er dessverre som *glufsa* sier buss til larvik, og tog derfra (er bare noen avganger det er tog hele veien) ,
så lurer også på hvordan vi skal gjøre det...

Hvilke avganger er det går tog hele veien? Ikke noen som passe på dagtid?
vist dere kommer dere med tog helt til Sandefjord, så skal vi klare å få dere opp til frøken lillan på et vis. med buss, eller om noen henter dere. Jeg har plass i bilen, men kun et bilsete[8|]

hvis jeg ikke tar helt feil så er det tog hele veien på de togene som skal være i sandefjord kl: 07:34 og 13:34 (og selvfølgelig noen flere, men ikke nærmere 12)

Da skal jeg få samboeren til å måke litt på verandaen slik at det blir plass til sovende babyer ute..
rekker jeg det, så baker jeg litt snurringser..

Om det blir vrient, så får vi en av jentene med bil til å kjøre å plukke opp dere på togstasjonen ellernoe. Jeg har ikke bil nå, ellers skulle jeg hentet. Det ordner seg. Dere kan jo også veksle nr dere imellom.

vist noen må komme før 12 pga tog/buss osv, så er jo det helt greit det. Bare gi beskjed, jeg er jo her..

tar med ost og kjeks og litt hval sjokolade

Et lite forslag:
Hva om jeg kom til deg frøken lillan og lånte ditt bilsete, da kunne jeg hentet en av jentene på togstasjonen også hadde mirell hentet den andre?

hei og hopp babes. [:o]

Jeg håper jeg skal klare å komme i morgen..
ligger her hjemme med intense magesmerter og "diagnosen" magekatar..
Håper jeg er i form til å se dere alle sammen i morgen.[:(]

klem

Men kan ikke dere som skal være med fra skien sende meg nr på mld her a?

Så kan vi snakkes litt mere på tlf hvordan vi gjør det?

Jeg kommer [:)] Kan ta med meg litt ost og kjeks jeg også.. for det ser ut som det ikke var så mange som skulle det [:)] Men skulle gjerne hatt nummeret ditt Frk. Lillan.. i tilfellet jeg skulle rote meg bort [:D] Sender deg pm jeg.

Gleder meg!

Et lite forslag:
Hva om jeg kom til deg frøken lillan og lånte ditt bilsete, da kunne jeg hentet en av jentene på togstasjonen også hadde mirell hentet den andre?

Hadde vært supert om vi hadde kommet oss fra togstasjonen ja [8D]

Men kan du ikke sende meg nr ditt på pm da? Så ringer vi deg i morra når vi vet når toget kommer [:)]

Ps: Jeg kan godt ta med litt brus og sånn?

ORIGINAL: *Glufsa*

Et lite forslag:

Hadde vært supert om vi hadde kommet oss fra togstasjonen ja [8D]

Men kan du ikke sende meg nr ditt på pm da? Så ringer vi deg i morra når vi vet når toget kommer [:)]

Ps: Jeg kan godt ta med litt brus og sånn?

Da er PM sendt[:)]

Frøken Lillan, kan du sende meg tlfnr ditt på PM til meg?? Bare sånn i tilfelle jeg roter meg bort[8D]

Never mind meg her...

Kom inn på rommet til storesøster i sta, og da hadde hun kastet opp i hele senga si.

å hun må være hjemme fra bhg i morra [&:]

Dritt altså...

Er det mange her som skal ta bussen fra sentrum og opp til ringkollen??
Tenker på plass og barnevogner :)

Back
Topp