spispilladisjøl
Gift med forumet
tror det bare var kleo som var derifra *glufsa*, men du kunne sitte på med bellarosella fra larvik :) (hun har bare et bilsete da)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mamaria
Blir koselig ja :)
Men dere, hvis alle skal ta med så mye, så vet ikke jeg hva jeg skal ta med...!
Taurin: Kan ikke heller jeg ta med meg litt drikke, brus/juice eller no, så fordeler vi det litt..? Ellers blir vi vel sittende med mat langt opp etter ørene tilslutt, hehe;)
ORIGINAL: Taurin
Taurin: Kan ikke heller jeg ta med meg litt drikke, brus/juice eller no, så fordeler vi det litt..? Ellers blir vi vel sittende med mat langt opp etter ørene tilslutt, hehe;)
Jaja[:)] daa tar jeg med litt potetgull da kanskje[:)] eeelller smågodt? hva vil dere ha? Har du noen oversikt på hvor mange vi er nå frøken Lillan?
ORIGINAL: bellarosella
ORIGINAL: Taurin
Jaja[:)] daa tar jeg med litt potetgull da kanskje[:)] eeelller smågodt? hva vil dere ha? Har du noen oversikt på hvor mange vi er nå frøken Lillan?
Smågodt er jo godt da[8D] men tror ikke du trenger ta med såå mye.. ser ut til at vi skal få nok å eta på[8|]
ORIGINAL: SchokoBons
jeg kommer fra skien.
men er dessverre som *glufsa* sier buss til larvik, og tog derfra (er bare noen avganger det er tog hele veien) ,
så lurer også på hvordan vi skal gjøre det...
Et lite forslag:
Hva om jeg kom til deg frøken lillan og lånte ditt bilsete, da kunne jeg hentet en av jentene på togstasjonen også hadde mirell hentet den andre?
ORIGINAL: *Glufsa*
Et lite forslag:
Hva om jeg kom til deg frøken lillan og lånte ditt bilsete, da kunne jeg hentet en av jentene på togstasjonen også hadde mirell hentet den andre?
Hadde vært supert om vi hadde kommet oss fra togstasjonen ja [8D]
Men kan du ikke sende meg nr ditt på pm da? Så ringer vi deg i morra når vi vet når toget kommer [:)]
Ps: Jeg kan godt ta med litt brus og sånn?