spispilladisjøl
Gift med forumet
Done[;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: littleMeg
Hvordan er det og parkere vogn ute hos deg? [:)]
Jeg pakerer bilen på meny indrehavn.. Eller det vil si jeg får pappa til og kjøre oss opp til deg så slipper jeg og oppta parkeringsplass hos deg også går jeg eller tar bussen ned til bilen på meny etter besøket [:D]
Jeg kan forresten ta med rømme og dipp og eventuelt gulrøtter/agurk, men hvilken dipp er det som er favoritten?? [:D]
ORIGINAL: *Glufsa*
Men vi som kommer fra Skien, vi må jo ta buss til Larvik og tog vidre derifra..¨
Men skal vi sitte med ungen på fanget på bussen da eller?? Er jo sånne turbusser så er ikke noe plass til vogna inni bussen.. ikke 3 stk ivertfall...
Og hvordan kommer vi oss fra togstasjonen til deg frk. lillian? Er det langt å gå? [:)]
ORIGINAL: Frøken Lillan
Men vi som kommer fra Skien, vi må jo ta buss til Larvik og tog vidre derifra..¨
Men skal vi sitte med ungen på fanget på bussen da eller?? Er jo sånne turbusser så er ikke noe plass til vogna inni bussen.. ikke 3 stk ivertfall...
Og hvordan kommer vi oss fra togstasjonen til deg frk. lillian? Er det langt å gå? [:)]
Nå kommer ikke Kleo, som er fra skien, men innbiller meg at hu pleier ta toget fra skien te sandefjord direkte jeg.
Bellarosella skal kjøre fra larvik, er et alternativ å sitte på med henne derifra :)
ORIGINAL: Frøken Lillan
Nå kommer ikke Kleo, som er fra skien, men innbiller meg at hu pleier ta toget fra skien te sandefjord direkte jeg.
Bellarosella skal kjøre fra larvik, er et alternativ å sitte på med henne derifra :)
Det går ikke tog dirkekte fra Skien til Sandefjord... Så må ta buss til Larvik osv
ORIGINAL: jente k
jeg kan ta med sjokolade kake.
quote:
ORIGINAL: littleMeg
Hvordan er det og parkere vogn ute hos deg?
Jeg pakerer bilen på meny indrehavn.. Eller det vil si jeg får pappa til og kjøre oss opp til deg så slipper jeg og oppta parkeringsplass hos deg også går jeg eller tar bussen ned til bilen på meny etter besøket
Jeg kan forresten ta med rømme og dipp og eventuelt gulrøtter/agurk, men hvilken dipp er det som er favoritten??
Holyday
Dette blir koselig !!!
.. er litt spent på hvor mange vi blir, iforhold til plassen. men har jo stor stue, og har jo vugge(2 stk), lekegrind og vippestol, så barna skal da får et sted å sprelle fra seg.. Er værre når de begynner krabbe. haha
ORIGINAL: jente k
Dette blir koselig !!!
.. er litt spent på hvor mange vi blir, iforhold til plassen. men har jo stor stue, og har jo vugge(2 stk), lekegrind og vippestol, så barna skal da får et sted å sprelle fra seg.. Er værre når de begynner krabbe. haha
Ja blir kjempe koselig. Det blir sikkert veldig bra. vi gleder oss masse.