Vestfoldinger - INFO om treffet

Done[;)]

Hvordan er det og parkere vogn ute hos deg? [:)]
Jeg pakerer bilen på meny indrehavn.. Eller det vil si jeg får pappa til og kjøre oss opp til deg så slipper jeg og oppta parkeringsplass hos deg også går jeg eller tar bussen ned til bilen på meny etter besøket [:D]

Jeg kan forresten ta med rømme og dipp og eventuelt gulrøtter/agurk, men hvilken dipp er det som er favoritten?? [:D]

ORIGINAL: littleMeg

Hvordan er det og parkere vogn ute hos deg? [:)]
Jeg pakerer bilen på meny indrehavn.. Eller det vil si jeg får pappa til og kjøre oss opp til deg så slipper jeg og oppta parkeringsplass hos deg også går jeg eller tar bussen ned til bilen på meny etter besøket [:D]

Jeg kan forresten ta med rømme og dipp og eventuelt gulrøtter/agurk, men hvilken dipp er det som er favoritten?? [:D]

Holyday[:D]

Men vi som kommer fra Skien, vi må jo ta buss til Larvik og tog vidre derifra..¨

Men skal vi sitte med ungen på fanget på bussen da eller?? Er jo sånne turbusser så er ikke noe plass til vogna inni bussen.. ikke 3 stk ivertfall...

Og hvordan kommer vi oss fra togstasjonen til deg frk. lillian? Er det langt å gå? [:)]

ORIGINAL: *Glufsa*

Men vi som kommer fra Skien, vi må jo ta buss til Larvik og tog vidre derifra..¨

Men skal vi sitte med ungen på fanget på bussen da eller?? Er jo sånne turbusser så er ikke noe plass til vogna inni bussen.. ikke 3 stk ivertfall...

Og hvordan kommer vi oss fra togstasjonen til deg frk. lillian? Er det langt å gå? [:)]

Nå kommer ikke Kleo, som er fra skien, men innbiller meg at hu pleier ta toget fra skien te sandefjord direkte jeg.
Bellarosella skal kjøre fra larvik, er et alternativ å sitte på med henne derifra :)

ORIGINAL: Frøken Lillan

Nå kommer ikke Kleo, som er fra skien, men innbiller meg at hu pleier ta toget fra skien te sandefjord direkte jeg.
Bellarosella skal kjøre fra larvik, er et alternativ å sitte på med henne derifra :)

Det går ikke tog dirkekte fra Skien til Sandefjord... Så må ta buss til Larvik osv

ORIGINAL: Frøken Lillan

Det går ikke tog dirkekte fra Skien til Sandefjord... Så må ta buss til Larvik osv

åh ?? Det viste jeg faktiskt ikke, for hun har som regel sagt hun kommer med toget. Gååshj! da bli det litt av og på for dere da. Men ta å hør med bella, så blir det litt lettere for deg :)

jeg kan ta med sjokolade kake. 

quote:

ORIGINAL: littleMeg

Hvordan er det og parkere vogn ute hos deg?
Jeg pakerer bilen på meny indrehavn.. Eller det vil si jeg får pappa til og kjøre oss opp til deg så slipper jeg og oppta parkeringsplass hos deg også går jeg eller tar bussen ned til bilen på meny etter besøket

Jeg kan forresten ta med rømme og dipp og eventuelt gulrøtter/agurk, men hvilken dipp er det som er favoritten??

Holyday

sign

Den er god... da kjøper jeg rømme, holiday dipp og et eller annet vi kan dippe med [:D][:D]

Men frøken lillan... Hvordan var det og parkere vogn ute hos deg??

Skal jeg ta med potetgull og litt smågodt? Eller frukt? Noen som vil ha noe brus også?...[:)]

Taurin: trenger ikke ta med så masse altså :)

Lillemeg - Jentek

verandaen min er OVER utgangsdøren, så det går ann å sette vognene under der så står dem under tak (om babycallen funker), ellers kan man ta vognen inn og opp, så kan den stå på verandaen :)

Jeg kan ta med noe kjeks[:)]

Glufsa - du kan sitte på med meg fra Larvik vist du vil det. Men har bare et bilsete da..

Dette blir koselig !!!

.. er litt spent på hvor mange vi blir, iforhold til plassen. men har jo stor stue, og har jo vugge(2 stk), lekegrind og vippestol, så barna skal da får et sted å sprelle fra seg.. Er værre når de begynner krabbe. haha

Ja blir kjempe koselig. Det blir sikkert veldig bra. vi gleder oss masse.

ORIGINAL: jente k

Dette blir koselig !!!

.. er litt spent på hvor mange vi blir, iforhold til plassen. men har jo stor stue, og har jo vugge(2 stk), lekegrind og vippestol, så barna skal da får et sted å sprelle fra seg.. Er værre når de begynner krabbe. haha

Ja blir kjempe koselig. Det blir sikkert veldig bra. vi gleder oss masse.

Blir nok veldig bra[:D]

Blir koselig ja :)

Men dere, hvis alle skal ta med så mye, så vet ikke jeg hva jeg skal ta med...!

Taurin: Kan ikke heller jeg ta med meg litt drikke, brus/juice eller no, så fordeler vi det litt..? Ellers blir vi vel sittende med mat langt opp etter ørene tilslutt, hehe;)

Hadde vært flott om noen fra Skien/Porsgrunn kunne skrivd her så jeg vet om noen jeg kan ta tog/buss med altså [:)]

Back
Topp