Vestfoldinger - INFO om treffet

spispilladisjøl

Gift med forumet
Prøvde endre den andre tråden, men det gikk ikke, så da (til dere andres fortvilelse) lager jeg en ny tråd.

TIRSDAG 25 Januar ! Klokken 12.00
Hos frøken Lillan i Vardeveien 94 - Sandefjord

Mirell har plass i bilen (har ekstra bilsete)
Bellarosella kjører fra larvik og har plass i bilen
Mamaria har plass i bilen
Jentek har plass i bilen
fler?
Ellers går det buss hver halvtime fra buss-stasjonen (varden/ringkollen)

Jeg har ingen oversikt over hvem som kommer, så de som skal komme kan melde seg i denne tråden.

Ble vi enige om at alle tar meg seg en liten ting hver? Vist dere feks spiser litt hjemme før dere kommer, så trengs det bare litt snacks til kaffe og te feks.. Frukt, kjeks eller lignende. jeg har kaffe og te, så ikke tenk på det.

Detta blir koselig!!!!![:D] Om dere vil ha telefonnr mitt, så send meg en PM.

vi kommer med tog fra skien.
hadde vært veldig kjekt om vi fikk sitte på med mirell (da tar jeg bare bæreselen og slipper å stresse med vogn på toget)
(har ikke bilstol selv).
ellers er det ikke noen krise med tog og buss heller....er vant med å komme oss rundt....
gleder oss. endelig passet det [:)]

vi kommer. hvis det er noen som trenger å bli hentet så kan jeg kjøre. ellers går jeg bare si ifra. 

vi kommer:) kjører ikke bil,så vi kommer med buss eller noe:)

Jeg kan dessverre ikke tirsdagen. Barselstreffene våre har plutselig skiftet dag til tirsdager, så det var dumt. Får komme neste gang!

Nei tror det går fint jeg:) er ikke så langt å gå fra kilen?

men bor du nærmest vesterøya delen av veien eller nærmest kilen delen?

ORIGINAL: bebip

men bor du nærmest vesterøya delen av veien eller nærmest kilen delen?

Enden av vardeveien (94) søk opp på gulesider sitt kart, så ser du.  Så om man kjører opp vardenbakken, så fortsetter man bare forbi varden og ringkollen, og videre nedover igjen, da er det rett nedi der langs veien. FØR du kommer over på veien som går mot vøra liksom. hehe. er egentlig så simpelt at det blir vanskelig forklare :)

nei skjønner det jeg;) Da blir det nærmere en jeg trodde, bor langs hovedveien der. trodde jeg måtte helt ned til byen, men da slipper jeg det:)

Skal vi bare ta med oss noe enkelt noe, eller skal vi "bestemme" det på forhånd, sånn at ikke alle har med kjeks feks ;)? 

Jeg kommer [:D]

Bare å skrive opo her hva man tar med feks. Jeg har kaffe og te, så kjøper jeg inn litt frukt :-) trenger ikke være store greine man tar med altså, men bare sånn at vi har litt å knaske på. Noen kan feks ta med rømme og dipp, en annen gulerøtter som kan dippe osv.

Jeg kommer [:D] Tenker at jeg bare tar bussen i fra tønsberg jeg. Men da må jeg bytte buss igjen i sentrum i sjf for å komme til deg, sant? [:)]

ORIGINAL: Frøken Lillan

Ja, om ikke en av jentene som kjøret kan plukke deg opp, men det blir kanskje vrient med bilsete. Men bussen går hver halvtime (varden/ringkollen)..

Tenkte på det, men da må jeg ha med bilsete, og vogna å sånt.. Satser på bussen jeg da :) Men kunne du sendt meg nr ditt på PM kanskje? :) Må jo vite når jeg skal trykke på stopp knappen på bussen også [8D]

Back
Topp