Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: desire
Da bestiller jeg bord imorgen... Tar høyde for noen "etterpå bestemme seg for mennesker... "
Selv synes jeg la scala er kjempe koselig..
Så med mindre noen har innvendinger. Så bestiller jeg der... Så dere har til imorgen å bestemme dere for hvilken av de to stedene dere ønsker. Dersom dere har spesielle ønsker
ORIGINAL: 11Giggs
Da bestiller jeg bord imorgen... Tar høyde for noen "etterpå bestemme seg for mennesker... "
Selv synes jeg la scala er kjempe koselig..
Så med mindre noen har innvendinger. Så bestiller jeg der... Så dere har til imorgen å bestemme dere for hvilken av de to stedene dere ønsker. Dersom dere har spesielle ønsker
Det er ett fett for meg hvor det blir [:D] La scala er kjempe koselig som du sier [;)] En liten stund siden jeg var der faktisk ... [:)]
ORIGINAL: IngerM
Jeg må dessverre trekk meg :(
Vi drar mest sannsynlig på ferie til uka, men aner ikke hvor lenge vi blir borte:/
Så jeg får heller satse på å bli med på neste treff;)
kos dere masse:)
Da har jeg oppdatert i HI...
Inger M : Jeg har bestilt bord til 6 personer, og om du ikke er med så blir vi bare 4..
Så dersom det blir forandring på nytt og du vil bli med så har du muligheten...[:D]
Ellers jenter: JEG GLEDER MEG