VESTFOLD TREFF *ny oppdatering*

ORIGINAL: desire

Det er også blitt en ny stooor parkeringsplass rett over gata, så ikke problematisk med parkering.. Bør iallefall ikke være det

Det er sant [:D] Den hadde jeg glemt. he he

Ja men da er det ikke noe problem ;) Skjønner det er lenge siden jeg var i sandefjord sist :P

Hi hi gjør heller ikke noe at det endelig har blitt litt flere parkeringsplasser i sandefjord city heller da [8D]

Da bestiller jeg bord imorgen... Tar høyde for noen "etterpå bestemme seg for mennesker... "
Selv synes jeg la scala er kjempe koselig..

Så med mindre noen har innvendinger. Så bestiller jeg der... Så dere har til imorgen å bestemme dere for hvilken av de to stedene dere ønsker. Dersom dere har spesielle ønsker

Da bestiller jeg bord imorgen... Tar høyde for noen "etterpå bestemme seg for mennesker... "

Så med mindre noen har innvendinger. Så bestiller jeg der... Så dere har til imorgen å bestemme dere for hvilken av de to stedene dere ønsker. Dersom dere har spesielle ønsker

Det er ett fett for meg hvor det blir [:D] La scala er kjempe koselig som du sier [;)] En liten stund siden jeg var der faktisk ... [:)]

ORIGINAL: 11Giggs

Det er ett fett for meg hvor det blir [:D] La scala er kjempe koselig som du sier [;)] En liten stund siden jeg var der faktisk ... [:)]

me 2[:D]

me 3

Jeg må dessverre trekk meg :(
Vi drar mest sannsynlig på ferie til uka, men aner ikke hvor lenge vi blir borte:/

Så jeg får heller satse på å bli med på neste treff;)
kos dere masse:)

ORIGINAL: IngerM

Jeg må dessverre trekk meg :(
Vi drar mest sannsynlig på ferie til uka, men aner ikke hvor lenge vi blir borte:/

Så jeg får heller satse på å bli med på neste treff;)
kos dere masse:)

Huff så synd [:(] Men neste gang får du bli med [:D] Kos deg på ferie da [;)]

Da har jeg oppdatert i HI...

Inger M : Jeg har bestilt bord til 6 personer, og om du ikke er med så blir vi bare 4..
Så dersom det blir forandring på nytt og du vil bli med så har du muligheten...[:D]

Ellers jenter: JEG GLEDER MEG

dytt så alle får det med seg

Da har jeg oppdatert i HI...

Inger M : Jeg har bestilt bord til 6 personer, og om du ikke er med så blir vi bare 4..
Så dersom det blir forandring på nytt og du vil bli med så har du muligheten...[:D]

Ellers jenter: JEG GLEDER MEG

Ok :) Hadde vært morro å vært med altså, så håper vi har kommet hjem innen torsdag :)

Inger M: Jeg forstår deg veldig godt.. Og du er hjertens  velkommen hvis det skulle bli til at du fikk mulighet

Jeg hadde gledet meg masse til å være med på treff, men så hender det jo at det dukker opp andre ting man ikke er klar over, så jeg kan ikke bli med denne gangen[8|]
Men vil gjerne bli med en annen gang

Sjølvsagt...
Dette blir ikke eneste treffet.. Håper jeg iallefall [:D]

Back
Topp