11Giggs Forumet er livet Marsboerne2017 13 Jul 2010 #42 Opp igjen [:)] Hvor mange kan bli med på treff??
endelig_vår_tur Forumet er livet Maiblomstene 2017 13 Jul 2010 #43 Hallo gørls.. Var mange som sa dere kunne, men må få det 100 % bekreftet... Så vennligst skriv her om dere blir med...
Hallo gørls.. Var mange som sa dere kunne, men må få det 100 % bekreftet... Så vennligst skriv her om dere blir med...
endelig_vår_tur Forumet er livet Maiblomstene 2017 13 Jul 2010 #46 vi tar det i sandefjord... Har lagt ut noen forslag om steder i første innlegg
11Giggs Forumet er livet Marsboerne2017 13 Jul 2010 #47 ORIGINAL: Frk. Håper hvor ble vi enige om å ha det?? ;) Stedet er ikke helt bestemt. Men har satt opp noen forslag i første innlegg.
ORIGINAL: Frk. Håper hvor ble vi enige om å ha det?? ;) Stedet er ikke helt bestemt. Men har satt opp noen forslag i første innlegg.
Vanillatwin Elsker forumet 13 Jul 2010 #49 peppes eller la scala stemmer jeg for.. brygga er hyggelig[:D][:D]
endelig_vår_tur Forumet er livet Maiblomstene 2017 13 Jul 2010 #50 Ja de to stedene er blandt mine favoritter også
Vanillatwin Elsker forumet 13 Jul 2010 #51 oppdater meg på hvor det blir.. men jeg torsdag 22 juli kl 12.00[:D][:D]
11Giggs Forumet er livet Marsboerne2017 13 Jul 2010 #52 ORIGINAL: Frk. Håper men jeg er med ;) wohooo [:D]
M Maanda Guest 13 Jul 2010 #53 Er det mulig å få mob.nr til en som man kan kontakte hvis man ikke skjønner hvem som er BV damer? heheh... send meg pm!
Er det mulig å få mob.nr til en som man kan kontakte hvis man ikke skjønner hvem som er BV damer? heheh... send meg pm!
11Giggs Forumet er livet Marsboerne2017 13 Jul 2010 #54 ORIGINAL: Maanda Er det mulig å få mob.nr til en som man kan kontakte hvis man ikke skjønner hvem som er BV damer? heheh... send meg pm! PM sendt [:D]
ORIGINAL: Maanda Er det mulig å få mob.nr til en som man kan kontakte hvis man ikke skjønner hvem som er BV damer? heheh... send meg pm! PM sendt [:D]
IngerM Forelsket i forumet 13 Jul 2010 #56 Jeg er med :) Har ikke vært så mye i sandefjord i det siste, så hvor er det best å parkere da? :)
griseknoen Forumet er livet 13 Jul 2010 #57 Ser ut som om vi reiser bort neste uke [&o] Men kanskje jeg kan bli med neste gang [;)]
11Giggs Forumet er livet Marsboerne2017 14 Jul 2010 #58 ORIGINAL: IngerM Jeg er med :) Har ikke vært så mye i sandefjord i det siste, så hvor er det best å parkere da? :) Om man vil betale så er det parkeringsplass rett utenfor Peppes og La Scala [;)]
ORIGINAL: IngerM Jeg er med :) Har ikke vært så mye i sandefjord i det siste, så hvor er det best å parkere da? :) Om man vil betale så er det parkeringsplass rett utenfor Peppes og La Scala [;)]
endelig_vår_tur Forumet er livet Maiblomstene 2017 14 Jul 2010 #60 Det er også blitt en ny stooor parkeringsplass rett over gata, så ikke problematisk med parkering.. Bør iallefall ikke være det
Det er også blitt en ny stooor parkeringsplass rett over gata, så ikke problematisk med parkering.. Bør iallefall ikke være det