Vestfold jenter se her !!

Tønsberg på meg også. Ingen erfaring fra fødsel der, men var veldig fornøyd da jeg lå der etter blindtarmoperasjon:)

Tønsberg her også;) ingen erfaring derfra, men venninnen min har, og Hu sier at om jeg blir tilbudt pudendalblokkade der inne så må jeg si nei.. Sier det var det jævligste ved hele fødselen. Ble satt av en eldre jordmor..

Blir nok Tønsberg denne gangen også:) var veldig fornøyd sist gang med både jordmor, barnepleiere og oppfølging:) det eneste var at det var helt fullt når jeg skulle føde, så kom sent inn på fødestua:p

Blir nok Tønsberg denne gangen også:) var veldig fornøyd sist gang med både jordmor, barnepleiere og oppfølging:) det eneste var at det var helt fullt når jeg skulle føde, så kom sent inn på fødestua:p
Hvor er du før du kommer inn på fødestua?? Alltid lurt på det! Haha. Man kan jo ikke vente for lenge hjemme heller..

De hadde litt uflaks med meg da kan du si.. De vurderte å sette det i gang på termin, men da det ble så fullt så kunne de ikke det. Men fødselen starta av seg selv den, så da hadde de ikke noe valg :p
Jeg var allerede innlagt for ei natt grunnet en blødning så jeg hadde fått et rom på barselavd, lå der til det var ledig på fødestua.

Jeg er opprinnelig fra Vestfold... men flytta opp til trøndelag i sommer!

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
-Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor.
give me babydust☆drømmer og håper forsiktig om gull nr4 ☆

Back
Topp