Verpesyk

Hahaha!! Greit å kunne skylde på hormonene.;) Jeg ble aldri sint på mangel av melk, men ble desperat. Skikkelig abstinenser! Vurderte å droppe sydenturen fordi de ikke hadde skikkelig melk. Jau!

Hihi..det hadde vært komisk å tenke tilbake på om du hadde droppa syden da!

Husker jeg synes den verste delen av fødselen var da jeg fikk beskjed om å IKKE presse i det hodet sto å stanga for å komme ut :eek: Ble så sint på de da :p Men gikk jo veldig bra, sydde bare 2 sting ;) ...kan jo kanskje være fordi jeg smurte med "fødselsforberedende" olje i 4 uker før fødselen OG tok bringebærkapsel...men det kan jo også bare være en tilfeldighet at det "virka" ;)

Heheh, er bare å hive seg rundt å få en til, sats på keisersnitt :p ;) ...kjenner når jeg krangler med Hermine ved hvert eneste måltid (hun nekter å gape) at det skal bli litt deilig og gå på jobb/skolen og la pappan krangle med henne hjemme :P ;)

Ja jeg kom aldri i gang med olje og bringebærkspsler. Var nok litt tiltaksløs og lat siste tida. Skal prøve neste gang om det blir fødsel da :-) nå har pappan her i huset perm hver fredag. Jeg skal ikke jobbe før i mai men gleder meg :-) passer på å finne på noe så de får litt alenetid likevel. Deilig og litt uvant å ikke ha hun med.
Her gapes det for fullt til hvert måltid! Satse på at det går over med Hermine også :-) gruer meg til de kommer til det stadiet at de ikke liker ting fordi de har hørt at andre ikke liker det!

Jeg hadde også dilla på vannmelon, begynte nesten å gråte på butikken i mai da mannen nekta å kjøpte en hel melon fordi den kosta 25kr/kg :p Det ble til at vi kjøpte hele melonen ;)

Hehe..skal si vi var enkle å ha med å gjøre :-) har ikke spist vannmelon siden så er litt spent på om jeg liker det eller spiste meg lei :-)

Hehe.. Ikke så dum han mannen din! Han her skjønner ikke sitt eget beste bestandig..:p For et par dager siden presterte Jonathan å si at han aaaalltid hadde ansvaret for vesla når han kom hjem sliten fra jobb. BUHU! Det er jo fordi mor må lage middag, vaske klær og rydde, fordi hun ikke fikk tid til det iløpet av den travle dagen med bæsj på stellebordet og ei sutrete og tannkløende jente! Svarte med at "oooh...gleder meg til jeg skal begynne og jobbe igjen. Jobbe litt overtid og.. Stikke innom ei venninne før jeg kommer hjem og..Dra bortom bestemor og bli servert middag og.." Høhøhø..:D;):p

Bra svart :-) Han merker sikkert fort at det er travelt å være hjemme også! Her er det slik at pappan gjør omtrent alt med Simone etter jobb. Jeg sa i går da han hadde holdt på med hun hele tida etter jobb og lagt hun og så begynnte å tømme oppvaskmaskina at det er lov å slappe litt av og jeg skal tømme oppvaskmaskina. Du kommer jo inn døra og stuper rett i papparolla. Da sa han at han hadde ikke så god tid å være pappa etter jobb så han måtte utnytte tida med hun.
Gjett om jeg smelta da! :-) koselig at han er slik, for kjenner flere som har menn som insisterer på alenetid etter jobben fordi de er slitne.

Hehe.. Jeg også ser frem til at pappaen skal få prøve seg med heeeele dager uten avlastning. Nå.kan han komme på å si "jammen, jeg er sliten etter jobb. Du har jo bare gått hjemme.." Mm-hmm..Har notert meg den skal du vite!;):D

Gjett om jeg er enig der hehe:-) Jeg skal være meget bedagelig når jeg kommer hjem;)

Bra svart :-) Han merker sikkert fort at det er travelt å være hjemme også! Her er det slik at pappan gjør omtrent alt med Simone etter jobb. Jeg sa i går da han hadde holdt på med hun hele tida etter jobb og lagt hun og så begynnte å tømme oppvaskmaskina at det er lov å slappe litt av og jeg skal tømme oppvaskmaskina. Du kommer jo inn døra og stuper rett i papparolla. Da sa han at han hadde ikke så god tid å være pappa etter jobb så han måtte utnytte tida med hun.
Gjett om jeg smelta da! :-) koselig at han er slik, for kjenner flere som har menn som insisterer på alenetid etter jobben fordi de er slitne.
Hehe.. Han her også gjør det meste med Jenny på ettermiddag/kveld, men det er fordi han har bedt om det selv - ikke fordi han blir påtvunget det. Det er som mannen din sier, at det er bare da han har tid til henne på hverdagen. Og jeg syns det er flott at han tenker slik og VIL bruke tid med jenta si, men da kan han ikke bruke sitt ønske som motargument mener jeg. Vi deler oppgavene likt oss i mellom heldigvis, men om en av oss er i dårlig form eller slitne, så tar den andre et ekstra tak. :)
Kan ikke se for meg å skulle være husfrue på 40-50tallet.:p ;)

Ja jeg kom aldri i gang med olje og bringebærkspsler. Var nok litt tiltaksløs og lat siste tida. Skal prøve neste gang om det blir fødsel da :) nå har pappan her i huset perm hver fredag. Jeg skal ikke jobbe før i mai men gleder meg :) passer på å finne på noe så de får litt alenetid likevel. Deilig og litt uvant å ikke ha hun med.
Her gapes det for fullt til hvert måltid! Satse på at det går over med Hermine også :) gruer meg til de kommer til det stadiet at de ikke liker ting fordi de har hørt at andre ikke liker det!
De sier at kapselene og oljen ikke har noen bevist effekt, men det funka jo her så jeg blir å prøve det neste gang ogsp! :)
Ja, pappan har dager her og der hvor han er hjemme, bare for å bli litt kjent med hverdagsrutinene ;) Prøver også å komme meg litt ut å gjøre ærender da, slik at han må klare seg selv ;)
Vi prøvde med brød idag, og DA var det jenta som gapa og tygde :D DET likte hun! ...tok litt tid før hun svelgte da, så blir i tillegg til annen mat foreløbig ;)

Bra svart :) Han merker sikkert fort at det er travelt å være hjemme også! Her er det slik at pappan gjør omtrent alt med Simone etter jobb. Jeg sa i går da han hadde holdt på med hun hele tida etter jobb og lagt hun og så begynnte å tømme oppvaskmaskina at det er lov å slappe litt av og jeg skal tømme oppvaskmaskina. Du kommer jo inn døra og stuper rett i papparolla. Da sa han at han hadde ikke så god tid å være pappa etter jobb så han måtte utnytte tida med hun.
Gjett om jeg smelta da! :) koselig at han er slik, for kjenner flere som har menn som insisterer på alenetid etter jobben fordi de er slitne.
Samme her, pappan sitter ikke ned før snuppa er lagt. Og i går kveld satte han seg ned og jobba overtid etter at hun var lagt og oppvasken etter kveldsmaten hennes tatt! Superpappan ;)

Hehe..skal si vi var enkle å ha med å gjøre :) har ikke spist vannmelon siden så er litt spent på om jeg liker det eller spiste meg lei :)
Ja, samme her, frister fortsatt ikke å kjøpe det når jeg finner det på butikken :P

De sier at kapselene og oljen ikke har noen bevist effekt, men det funka jo her så jeg blir å prøve det neste gang ogsp! :)
Ja, pappan har dager her og der hvor han er hjemme, bare for å bli litt kjent med hverdagsrutinene ;) Prøver også å komme meg litt ut å gjøre ærender da, slik at han må klare seg selv ;)
Vi prøvde med brød idag, og DA var det jenta som gapa og tygde :D DET likte hun! ...tok litt tid før hun svelgte da, så blir i tillegg til annen mat foreløbig ;)

Det er litt gøy når de blir så begeistra for litt mat :-) jeg tror det må være veldig merkelig å få nye konsistenser og smaker man aldri har kjent før med jevne mellomrom.
Deilig at det finnes så mange hærlige pappaer! Det er andre tider nå enn for 20 år siden. Da var det slik at folk stoppa opp og lurte på om mamma var syk når Besten trilla oss..haha! Nå tenker ingen over om det er mann eller dame som triller ei vogn :-)
Jeg har troen på at ting vi spiser og evt ikke spiser påvirker alt i kroppen og huden inkludert så bringebærkapslene er sikkert ikke dumt å spise..det skader ihvertfall ikke! :-)

Det er litt gøy når de blir så begeistra for litt mat :) jeg tror det må være veldig merkelig å få nye konsistenser og smaker man aldri har kjent før med jevne mellomrom.
Deilig at det finnes så mange hærlige pappaer! Det er andre tider nå enn for 20 år siden. Da var det slik at folk stoppa opp og lurte på om mamma var syk når Besten trilla oss..haha! Nå tenker ingen over om det er mann eller dame som triller ei vogn :)
Jeg har troen på at ting vi spiser og evt ikke spiser påvirker alt i kroppen og huden inkludert så bringebærkapslene er sikkert ikke dumt å spise..det skader ihvertfall ikke! :)
Skjønner hvordan hun har det da, synes det er like rart hver gang jeg tester blåskjell...funky konsistens OG smak :p ;)

Skjønner hvordan hun har det da, synes det er like rart hver gang jeg tester blåskjell...funky konsistens OG smak :p ;)
Hehehe, der sier du noe:D:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Hehe..ser den :-) jeg elsker blåskjell, men hadde jeg ikke smakt det da jeg var liten så vet jeg helt ærlig ikke om jeg hadde klart å teste det :-)

Hehe..ser den :) jeg elsker blåskjell, men hadde jeg ikke smakt det da jeg var liten så vet jeg helt ærlig ikke om jeg hadde klart å teste det :)
Jeg smaker hver gang jeg får det servert, men blir liksom aldri komfortabel med konsistensen o_O :p

Hehe.. du er nok ikke den eneste som er verpesyk! Må nok være våryrheten som tar overhånd her hehe.. Men får vente til jentungen er 1år, kanskje man får planlegge nr.2 da:D

Hehe.. du er nok ikke den eneste som er verpesyk! Må nok være våryrheten som tar overhånd her hehe.. Men får vente til jentungen er 1år, kanskje man får planlegge nr.2 da:D

Godt det ikke er bare meg hehe:-)

Back
Topp