Vernepleiere i barnehagen

Var veldig givende, spennede og slitsomt :p Blir ikke til at jeg vil jobbe med det før jeg har fått det jeg skal av egne barn og de er betraktelig eldre :p

Hehe er kanskje noe med det ja:)
Kjenner ei som jobbet med de eldre barna når hun hadde små selv, og når de ble eldre bytta hun tilbake til småbarnsavd igjen:P

Noen som er ansatt som vernepleier i barnehage her?

I såfall er jeg nyskjerrig på hva din rolle er, arbeidsoppgaver etc.

I barnehagen til guttungen nå har det kommet 2 nye søtinger , begge psykisk utviklingshemmet.
Kunne helt klart tenkt meg å jobbe med barn altså:)
Det finnes barnehager med spesial-avdelinger for barn med særskilte behov. Jeg tenker dette først og fremst er av interesse?
Har en assistent på min avd som er vernepleier og går under stillingen "fagarbeider". Arbeidsoppgavene er det samme som ufaglærte assistenter, men lønnen er litt høyere. På en avdeling med barn med spesielle behov vil nok noen av arbeidsoppgavene være litt anderledes.

Det finnes barnehager med spesial-avdelinger for barn med særskilte behov. Jeg tenker dette først og fremst er av interesse?
Har en assistent på min avd som er vernepleier og går under stillingen "fagarbeider". Arbeidsoppgavene er det samme som ufaglærte assistenter, men lønnen er litt høyere. På en avdeling med barn med spesielle behov vil nok noen av arbeidsoppgavene være litt anderledes.

Ville helt klart arbeidet med barna med spesielle behov ja og som trenger ekstra oppfølging:)Nå arbeider jeg med godt voksne og eldre psykisk utviklingshemmede.

Jeg jobber på spesialskole, og her jobber det folk med vernepleie+spesped+ppu. Dersom ønsker er å jobbe med barn med spesielle behov i barnehagen, kan det være en ide å bygge på med for eksempel et årsstudium i spesped.

Å jobbe med barn er veldig kjekt, og det er helt klart veldig greit å bare måtte jobbe på dagen. :)

Jeg jobber på spesialskole, og her jobber det folk med vernepleie+spesped+ppu. Dersom ønsker er å jobbe med barn med spesielle behov i barnehagen, kan det være en ide å bygge på med for eksempel et årsstudium i spesped.

Å jobbe med barn er veldig kjekt, og det er helt klart veldig greit å bare måtte jobbe på dagen. :)

Takk for tips:)
Ja, skal innrømme at turnus er jeg veldig lite fan av lenger:)

Back
Topp