verking i korsryggen

lindas28

Glad i forumet
er det flere som har verking i korsryggen,jeg er 7+5 uker på vei??
 
Jo da, konstante smerter i korsryggen, å legga, sitta og gå alt er berre AUU [:(]
 
Mye vondt i korsryggen her også.
Hjelper helt sikkert ikke noe at jeg har en stillesittende kontorjobb (og altfor sliten til
å gå tur når jeg kommer hjem fra jobb på ettermiddagen)..
 
mye vondt i korsryggen jeg også er 7+6 nå.. har egentlig vondt i store deler av ryggen... er sikkert drit bra at jeg har en jobb hvor jeg må "løfte" mye på eldre mennesker[:'(]
 
Jeg er i uke 33 nå, og ar begynt med korsryggsmerter nå....
LUrer på om det kansje skejr noe snrt=O
 
Jeg også har hatt smerter i korsryggen på venstre side...men det er værst hos meg når jeg sitter lenge. Og er nå blitt anbefallt å gå en del...men det er ikke så lett å hele tiden gå når jeg hater å gå alene:) Og kjæresten stort sett er på jobb til seint...ikke vil han gå i skogen heller fordi det er flått der.....jaja..det blir vel en rå...
god bedring i allefall - håper det bedrer seg
 
Godt å høre at det er flere som har verk i korsryggen. Jeg er "ny"gravid (5+4) og har hatt verk i korsrygen siden i går. Begynte å bli alvorlig bekymra her. Men mer beroliga nå altså...[;)]
 
Men med 3 SA bak seg er det vel naturlig å bli bekymra og... [8|]
 
Jepp jepp. Har fått låsning i de nederste virvlene. Fått knekket opp hos kiropraktor, så nå har jeg iallefall fått tilbake nattesøvnen. hadde vondt når jeg satt, lå eller gikk. Våknet om natta hver gang jeg snudde meg osv. godt å få gjort noe med det, nå har jeg bare konstante smerter, men ikke så ille at jeg ikke kan sitte eller legge meg ned. kommer meg opp igjen også faktisk:)
 
Heisann. [:D]
 
Jeg er 37uker å to dager på vei.
 
Har Ryggplager som gjør at jeg nesten ikke kan gå å må ha hjelp til ALT![:o] Fikk på min siste kontroll beskjed om å begynne med krykker, noe som jeg faktisk ser på som ett fryktelig nederlag! Jeg har aldri sett ned på andre som pga fødselplager har brukt krykker el rullestol. Men da jeg selv som 24 åring i påvente av mitt tredje barn fikk utdelt "spaserstokkene" tok jeg det hardt. Jeg har jo bevist to ganger før at det går ann å gå gravid å føde uten å ha det slik for søren! Tar det også litt som en fornærmelse. Er dette alt tenkte jeg da hun kom med stokkene. Tenkte med gru på at samboer har 3nattskift igjen på jobb å på de to veldig friske å aktive guttene mine.
Som dere sikkert skjønner på hvor mye klokken er når dette skrives så sover jeg ikke på natten pga sterke kynnere, kramper og bekkenplager. Har dere noen gode råd på hva som kan hjelpe på nattesøvnen?[8D]
 
 Tidlig i svangerskapet fikk jeg beskjed av legen min at "mensenlingnende" smerter i korsryggen el nedre del av magen var de første gravididets tegn.Men anbefaler alle som får bekken plager tidlig i svangerskapet om å  bli henvist til fysioterapi. Angrer som en hest at jeg ikke gjorde det denne gangen. Haddde litt plager med andremann men holdt det i sjakk med behandling.På noen hjelper det,andre ikke. Hva med akupungtur?
 
Back
Topp