Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *ceccemor*
Hei...
dette var utrolig trist å høre... håper virkelig at det går bra med lillejenta deres..
vi har nesten hatt det på samme måte... vi var på UL i uke 18,og da fikk vi beskjed om at gutten vår hadde en veldig skjelden diagnose, medfødt mellomgulvs brokk ... 3-5 barn som blir født med dette i året... kanskje ikke så mange en gang...
vi fikk god oppfølging på rikshospitalet(er super fornøyd med de), og på slutten fikk vi vite at sjansene var små for at han ville overleve... desverre så gikk det ikke bra med oss... han døde etter 3 dager... vi har klart oss bra gjennom sorgen... mye av dette tror jeg kommer av at vi viste hva som kunne skje og vi hadde forberedt oss på dette(så langt det lar seg gjøre)
men det jeg ville fortelle deg var at da vi var på sykehuset de dagene så traff vi et par som hadde fått beskjed om at datteren ikke kom til å overleve pga hjerte og noen andre problemer, men deres jente kjempet så hardt at det så ut som at det faktisk kom til å gå bra... hun var på bedringens vei da vi dro... så det finnes håp - uansett... disse foreldrene hadde fått NULL håp av legene, alikevel så var hun sterkere enn det legene hadde trodd....[:)]og jeg tror hun klarte seg bra....
håper at det er det som kommer til å skje med dere også - et lite mirakel!! for det kan skje og det skjer hver eneste dag!! husk det... og tenk positivt! men også realistisk , det kan hjelpe dere gjennom mye i etterkant...
lykke til... og du kan bare sende en PM om du lurer på noe mer...
klem
ORIGINAL: Bjørnar sin mamma
huff så trist[:(]
krysser alt jeg har! Dette skal gå bra!
ORIGINAL: *Thias*
krysser fingrenen for dere alle, og håper de kan klare å hjelpe henne! masse lykke til!