Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mamma24*
uff dette var utroli tris å lese[:(]
håper for deres å den lilles de at dette går bra.
mangen klemmer til dere[:(]
[:(]
ORIGINAL: christina87
prøver på nytt..
i går fikk eg og samboeren verdens verste nyhet :( vi har siden uke 20 visst at prinsesso vår ikkje hadde da heilt bra,de såg noe på hjernen til gullet vårt.. og nå etter utallig med ultralyder og mr undersøkelser har de funnet ut at det er en veldig sjeldent svulst, som ligger mellom lillehjernen og hjernen. legane seier att dette tilfellet er så sjeldent at det er max 3 stk så får det i året i heile verden, og de har ikkje utdanna leger til denne type svulst, det er knapt skrevet bøker om det. de sa at det da ville vær 90% sjans for at bayen vår ikkje overlever :(
stakkar hjerte vårt som ligger inni magen,sparker og koser seg og veit ikkje ka som skal bringe henne :( når hun kommer ut så vil hun mest sansynlig ikkje overleve :(:(
eg kunne grene et hav med tårere.. skulle ønska eg kunne gjør nåke, men nå må eg bare venta å sjå ka så sjer :(:( de skal ta ho ut 2 veker før tiden og prøve seg på et inngrep, men de lover ingen ting, vi har 10% og håpe på..
nå venter vi på et mirakel :)
ORIGINAL: Prikken
ORIGINAL: christina87
prøver på nytt..
i går fikk eg og samboeren verdens verste nyhet :( vi har siden uke 20 visst at prinsesso vår ikkje hadde da heilt bra,de såg noe på hjernen til gullet vårt.. og nå etter utallig med ultralyder og mr undersøkelser har de funnet ut at det er en veldig sjeldent svulst, som ligger mellom lillehjernen og hjernen. legane seier att dette tilfellet er så sjeldent at det er max 3 stk så får det i året i heile verden, og de har ikkje utdanna leger til denne type svulst, det er knapt skrevet bøker om det. de sa at det da ville vær 90% sjans for at bayen vår ikkje overlever :(
stakkar hjerte vårt som ligger inni magen,sparker og koser seg og veit ikkje ka som skal bringe henne :( når hun kommer ut så vil hun mest sansynlig ikkje overleve :(:(
eg kunne grene et hav med tårere.. skulle ønska eg kunne gjør nåke, men nå må eg bare venta å sjå ka så sjer :(:( de skal ta ho ut 2 veker før tiden og prøve seg på et inngrep, men de lover ingen ting, vi har 10% og håpe på..
nå venter vi på et mirakel :)
Jeg pleier ikke å svare i slike tråder, men nå klarte jeg ikke å holde meg.
Det skjer mirakeler over alt, og hvem vet du også opplever der? Jeg har selv en sønn som fikk en sjelden type kreft da han var liten baby. Det var snakk om ca 5 tilfeller i året hos barn, prognosene sa at sjansen for at han ville overleve var svært små- men de var til stede. Og det var nok for oss for å kunne klare å kjempe en tøff kamp. Det hjelper å ha troen, har du den så har du det meste. Hvordan ting skal ende, er det ingen som vet. Du blir bare nødt til å ta en dag om gangen. Prøv å ha troen på at ting skal gå greit, hvem vet så opplever du også et mirakel slik som vi gjorde. [:)]
ORIGINAL: ~Heijdii~
HUff, det må bare være helt jævlig !!!!!!!![&o] mildt sagt..
ønsker dere masse lykke til !!