verdens verste nyhet

ORIGINAL: astrone

hærlighet[:(][:(]
stakkar dere,off[:(]
sender mine tanker til dere og lille prinsessa deres,håper virkelig det går bra med henne!!!!!![:)]

ORIGINAL: brumla

Huff...... Jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg. Kan bare håpe med dere. Håper virkelig dere får det mirakelet dere ønsker dere.

signerer! Dette var virkelig trist lesning!

ORIGINAL: astrone

hærlighet[:(][:(]
stakkar dere,off[:(]
sender mine tanker til dere og lille prinsessa deres,håper virkelig det går bra med henne!!!!!![:)]

ORIGINAL: 3barn

ORIGINAL: ~ Theamamma ~

Dette var trist å lese..[:(][:(][:(]
Stakkars dere...
Krysser alt jeg eier og har for att prinsessa deres klarer det!!!!!
Mange vare klemmer fra meg!

ORIGINAL: linnis1983

så forferdelig trist.. masse lykke til på veien.

nei uff og uff[:(][:(][:(][:(][:(]

sender dere mine tanker til dere og den lille prinsessen i magen..og håper virkelig at alt går bra med henne!!![:)]

Nei så forferdelig trist[:(][:(] Jeg har ikke ord! Håper jenta trosser alle dystre spådommer. God klem fra meg.

Så grusomt, umulig å sette seg inn i deres situasjon. Lykke til, jeg håper alt går strålende med lillejenta deres.

hærlighet
stakkar dere,off
sender mine tanker til dere og lille prinsessa deres,håper virkelig det går bra med henne!!!!!!

Uff, for en grusom nyhet å få[:o] Forhåpentligvis går det bra!!
Å vente/ få et barn med funksjonshemming er ikke lett, det har jeg fått, men jeg trenger ikke være redd for at han skal dø hver dag, å lese slike ting setter virkelig ting i perspektiv..
Håper det går bra, sender mange varme tanker til dere!

Velkommen til Nederland - Om å få et anderledes barn.

Av Emily Pearl Kingsley

Jeg blir ofte spurt om å forklare hvordan det er å ha et funksjonshemmet barn, for å prøve og hjelpe de som ikke har delt denne unike opplevelsen til å forstå hvordan det er, slik at de kan forestille seg hvordan det føles. Slik er det:

Når du venter barn, er det som å planlegge en fantastisk ferietur – til Italia. Du kjøper en stabel med guidebøker og legger store planer. Colosseum, Michelangelos David. Gondolene i Venezia. Kanskje lærer du noen nyttige fraser på italiensk. Alt er veldig spennende.

Etter måneder med ivrig forventning kommer endelig dagen. Du pakker kofferten og drar av sted. Flere timer senere lander flyet. Flyvertinnen tar mikrofonen og sier, ”Velkommen til Nederland”.

”Nederland ?!?”,sier du. ”Hva er det du sier; Nederland? Jeg hadde bestilt tur til Italia! Jeg skulle vært i Italia nå. Hele livet har jeg drømt om å få reise til Italia.”

Men det er en endring i flyets rute. De har landet i Nederland og der må du bli. Det viktige er at de ikke har tatt deg med til et forferdelig , skittent sted, fullt av nød og sykdom. Det er bare et annet sted.. Så du må gå ut og kjøpe nye guidebøker. Og du må lære et helt nytt språk. Og du vil bli nødt til å møte en hel mengde nye mennesker som du ellers aldri ville ha møtt.

Det er bare et annerledes sted. Det er roligere enn i Italia, ikke så flott som Italia, men når du har vært der en stund og du får pusten igjen, ser du deg rundt……… og du begynner å legge merke til at Nederland har vindmøller…. Og Nederland har tulipaner. Nederland har til og med Rembrandt.
Men alle de du kjenner er travelt opptatt med å reise til og fra Italia….. og alle skryter av hvor fabelaktig fint de har hatt det der. Og for resten av livet kommer du til å si: ”Ja, det var dit jeg hadde tenkt meg også. Det var det jeg hadde planlagt.”

Og smerten ved det vil aldri, aldri bli borte, fordi tapet av en drøm er et veldig, veldig tap.

Men…… hvis du tilbringer livet med å sørge over at du ikke kom deg til Italia, vil du aldri føle deg fri til å nyte de helt spesielle og skjønne sidene…….ved Nederland.

ORIGINAL: Nikki!

så trist å lese. alle mine tanker går til dere og den lille i magen. håper på et mirakel sammen med dere

ORIGINAL: ~Heijdii~

HUff, det må bare være helt jævlig !!!!!!!![&o] mildt sagt..
ønsker dere masse lykke til !!
[:(]

Sitter med frysninger over hele meg og skulle inderlig ønske at jeg kunne si noe som hjalp,men det kan jeg ikke [:(][:(]

Sender dere min medfølelse og ett tonn styrkeklemmer og håper på det beste [:)] 

ORIGINAL: tullemor_86

uff dette var utroli tris å lese[:(]
håper for deres å den lilles de at dette går bra.
mangen klemmer til dere[:(]

ORIGINAL: molo

Uff..det var utrolig vondt å lese[:(]

Håper alt ordner seg..krysser fingrene for dere[&o]

[:(]  stakkar dere. Må være tungt for dere. Krysser alt jeg har for at de klarer å operere bort svulsten og at snuppa deres vokser seg stoooor og fin! Sender dere trøste klemmer! Masse lykke til! Tenk at dette SKAL gå bra!  

Så forferdelig trist... [:(]
Håper virkelig at dette vil gå bra!
Dere må støtte hverandre og være sterke for den lille i magen... Og tro på at det er håp!

Back
Topp