verdens verste nyhet

Sprettrompa!

Elsker forumet
quote:

ORIGINAL: christina87

prøver på nytt..
i går fikk eg og samboeren verdens verste nyhet :( vi har siden uke 20 visst at prinsesso vår ikkje hadde da heilt bra,de såg noe på hjernen til gullet vårt.. og nå etter utallig med ultralyder og mr undersøkelser har de funnet ut at det er en veldig sjeldent svulst, som ligger mellom lillehjernen og hjernen. legane seier att dette tilfellet er så sjeldent at det er max 3 stk så får det i året i heile verden, og de har ikkje utdanna leger til denne type svulst, det er knapt skrevet bøker om det. de sa at det da ville vær 90% sjans for at bayen vår ikkje overlever :(
stakkar hjerte vårt som ligger inni magen,sparker og koser seg og veit ikkje ka som skal bringe henne :( når hun kommer ut så vil hun mest sansynlig ikkje overleve :(:(
eg kunne grene et hav med tårere.. skulle ønska eg kunne gjør nåke, men nå må eg bare venta å sjå ka så sjer :(:( de skal ta ho ut 2 veker før tiden og prøve seg på et inngrep, men de lover ingen ting, vi har 10% og håpe på..
nå venter vi på et mirakel :)

[/quote

var på ny ul nettopp og har fått snakka meir med barnelegen.. de har gitt oss litt meir og håpa på, de tror da kan vær opp til 30% sjans for att da går bra.. de skal setta i gang fødselen om 3 veker på haukeland.. når ho kommer ut skal de ta mange prøver og gjør alt de kan for og redda ho.. me håpe på att da ikkje er ein ond arta svults..

Vi ber for den vår lille engel<3

Huffda...

[&:][8|]

prøver på nytt..
i går fikk eg og samboeren verdens verste nyhet :( vi har siden uke 20 visst at prinsesso vår ikkje hadde da heilt bra,de såg noe på hjernen til gullet vårt.. og nå etter utallig med ultralyder og mr undersøkelser har de funnet ut at det er en veldig sjeldent svulst, som ligger mellom lillehjernen og hjernen. legane seier att dette tilfellet er så sjeldent at det er max 3 stk så får det i året i heile verden, og de har ikkje utdanna leger til denne type svulst, det er knapt skrevet bøker om det. de sa at det da ville vær 90% sjans for at bayen vår ikkje overlever :(
stakkar hjerte vårt som ligger inni magen,sparker og koser seg og veit ikkje ka som skal bringe henne :( når hun kommer ut så vil hun mest sansynlig ikkje overleve :(:(
eg kunne grene et hav med tårere.. skulle ønska eg kunne gjør nåke, men nå må eg bare venta å sjå ka så sjer :(:( de skal ta ho ut 2 veker før tiden og prøve seg på et inngrep, men de lover ingen ting, vi har 10% og håpe på..
nå venter vi på et mirakel :)

HUff, det må bare være helt jævlig !!!!!!!![&o] mildt sagt..
ønsker dere masse lykke til !!

Åh huff. Er ikke ord for det.[:(]

krysser fingrenen for dere alle, og håper de kan klare å hjelpe henne! masse lykke til!

hærlighet[:(][:(]
stakkar dere,off[:(]
sender mine tanker til dere og lille prinsessa deres,håper virkelig det går bra med henne!!!!!![:)]

ORIGINAL: *Thias*

krysser fingrenen for dere alle, og håper de kan klare å hjelpe henne! masse lykke til!

[:(]

Så fælt... Hormonell som jeg er, sitter jeg og griner jeg nå, etter å ha lest dette.  Det må være et mareritt.  Dere får støtte hverandre, og prøve å se positivt på det.  Trenger du noen å prate med har du alltids oss BV-brukere.
Sender en stor trøste klem....

Å, så utrolig trist... Håper virkelig de klarer å gjøre ho frisk!
*Stor trøsteklem*

ORIGINAL: astrone

sender mine tanker til dere og lille prinsessa deres,håper virkelig det går bra med henne!!!!!![:)]

ORIGINAL: MercedesBærta

ORIGINAL: astrone

Jeg signerer denne jeg......
Var virkelig trist![:(]

uff dette var utroli tris å lese[:(]
håper for deres å den lilles de at dette går bra.
mangen klemmer til dere[:(]

[:(]

det er så uvirkelig, du ser alle rundt deg som opplever slike triste ting, å tenker aldri att da kan skje deg sjøl.. da virke rett å slett ut som da ikkje e sant..
eg skal be til høgare makter om et mirakel, da har skjedd før, kanskje da skjer med oss :)

så forferdelig trist.. masse lykke til på veien.

uff,så grusomt [&o] håper det skjer et stort mirakel.jeg ønsker dere masse lykke til.

Back
Topp