Verdens snilleste svigermor <3

Kan ikke se for meg hvor vanskelig det må være :( Familie skal jo være noe av det viktigste man har, så skikkelig trist at de er sån da.. Kjempe bra at din egen familie er gode da :)
Jeg har faktisk bedre forhold til svigermor enn min mor... Mamma er veldig sjelden innom, svigermor sender mld å er innom ofte. Etter at jeg ble gravid å syk har jeg ikke fått en eneste mld fra mamma om hvordan det går, mens svigermor sender mld der hun spør hvordan det går, så å si hver dag :p
Det spiller liksom ikke så stor rolle om det er mor eller svigermor, så lenge de bryr seg! Jeg har en fantastisk stefar som selvfølgelig skulle være bestefar for mine barn, det er bare det mest naturlige i verden. Og det er så godt å vite at jenta mi har mange som er glade i henne! Og alle som velger selv å ha et redusert forhold til oss taper på å ikke bli kjent med henne....! Håper og ber til høyere makter om at hun aldri forstår at besteforeldrene på fars side ikke helt bryr seg :-( Så får vi andre kompensere så godt vi kan! Hun har ihvertfall mange som virkelig bryr seg <3

Du er heldig som har en slik svigermor!

Kunne ønske jeg kunne sagt det samme....
Mannen har desverre dårlig relasjon til sin far, og min svigermor er gått bort.
Jeg føler selv jeg er heldig med mine foreldre da, og vet de kommer til å stille veldig opp!:)
Så trist at din svigermor er gått bort <3 Jeg har derimot ikke så mye kontakt med mine foreldre, vi er ikke uvenner, men de er ikke flinke til å ta kontakt. Vi alle bor på samme plass. De er skilt, tror det har mye med saken å gjøre. Syns du er kjempe heldig som har en god relasjon med foreldrene dine :)

Det spiller liksom ikke så stor rolle om det er mor eller svigermor, så lenge de bryr seg! Jeg har en fantastisk stefar som selvfølgelig skulle være bestefar for mine barn, det er bare det mest naturlige i verden. Og det er så godt å vite at jenta mi har mange som er glade i henne! Og alle som velger selv å ha et redusert forhold til oss taper på å ikke bli kjent med henne....! Håper og ber til høyere makter om at hun aldri forstår at besteforeldrene på fars side ikke helt bryr seg :-( Så får vi andre kompensere så godt vi kan! Hun har ihvertfall mange som virkelig bryr seg <3
Helt sant, er ikke hva de er som er viktig, men at de bryr seg <3 Å det er de som er de store taperne ja! Om hun er vant til at de er sån fra starten av så så blir det kanskje vanlig for henne at de er sån? Har det litt sån jeg å, er redd ungene begynner å se at mormor å bestefar (foreldrene mine) sjelden er innom.. Heldigvis har vi en stor bonus familie som bryr seg, faren til ungene mine er sammen med søskenbarnet til min samboer, så vi er one big happy family haha :p

Min far og samboer bor ca en time unna her, men faren min jobber på samme sted som vi bor så de ukene han jobber så holder han til ca 2 min unna oss. Tror kanskje barna ser han to ganger i året ? Å det er ikke til jul og bursdag, det er ved tilfeldigheter ... Han prioriterer sin nye familie og alkohol (han har IKKE ett problem med alkohol, men han kan ikke la være å drikke hver dag......)
Barna mine kommer aldri til å få ett nært forhold til han, men helt ærlig så plager det meg ikke, for hn var aldri der for meg heller .

Helt sant, er ikke hva de er som er viktig, men at de bryr seg <3 Å det er de som er de store taperne ja! Om hun er vant til at de er sån fra starten av så så blir det kanskje vanlig for henne at de er sån? Har det litt sån jeg å, er redd ungene begynner å se at mormor å bestefar (foreldrene mine) sjelden er innom.. Heldigvis har vi en stor bonus familie som bryr seg, faren til ungene mine er sammen med søskenbarnet til min samboer, så vi er one big happy family haha :p
Tror dessverre det er litt naivt å tenke at hun ikke merker noe fordi hun har en halvsøster som bor her 50% og som er alt for dem, det er umulig å ikke se forskjellsbehandlingen på mils avstand... Hun eldste bor hos dem hver helg (annenhver, men hver helg hun er hos oss), og hver ferie. Min jente har så langt aldri ligget over hos dem, men det er det jeg som har satt grenser for. Jeg synes det er helt hårreisende å få barn bare for å sende dem bort ved enhver anledning!!

Min far og samboer bor ca en time unna her, men faren min jobber på samme sted som vi bor så de ukene han jobber så holder han til ca 2 min unna oss. Tror kanskje barna ser han to ganger i året ? Å det er ikke til jul og bursdag, det er ved tilfeldigheter ... Han prioriterer sin nye familie og alkohol (han har IKKE ett problem med alkohol, men han kan ikke la være å drikke hver dag......)
Barna mine kommer aldri til å få ett nært forhold til han, men helt ærlig så plager det meg ikke, for hn var aldri der for meg heller .
Det er jo uansett trist for alle parter når det blir sånn... :-(

Det er jo uansett trist for alle parter når det blir sånn... :-(

Veldig trist å vite at det er sånn, men heldigvis kjenner ikke barna til noe annet enn at det er sånn, og de har en suveren mormor og nå en ekstra-bestemor som elsker dem. Pluss ett sett med oldeforeldre (sviger).
Jeg tenker ikke lenger så hardt over dette, for sånn er det å vi gjør det beste ut av det uansett :)

Så snill! <3 Godt at det finnes slike mennesker i verden :) Mine svigers har mer enn nok å rutte med, men trur nok hun hadde vært sån selv om de hadde hatt lite :) Syns nesten det blir litt ekkelt når jeg/vi får så masse av henne, vi har jo helt normal økonomi selv. Men setter veldig pris på det, noen mennesker er bare veldig glade i å gi :)
Ja ikke sant! Enig i at d er en merkelig følelse å bare få sånne gaver, mn her trengs d faktisk, da vår økonomi ikke er mye å skryte av nå når jeg er student og han bare har fått en assistentjobb. Er sjeldent at vi bruker penger på oss selv utenom mat. Så da er d godt også at man har folk rundt seg som vil hjelpe av og til :-)

Jeg har et ok forhold til svigerforeldrene mine. Ikke veldig nært, men greit. Mye beror vel på at vi er veldig ulike. Jeg bor på en annen kant i landet enn min familie, og føler at svigers ikke kan erstatte mine egne.

Back
Topp