mia1986
Elsker forumet
Det spiller liksom ikke så stor rolle om det er mor eller svigermor, så lenge de bryr seg! Jeg har en fantastisk stefar som selvfølgelig skulle være bestefar for mine barn, det er bare det mest naturlige i verden. Og det er så godt å vite at jenta mi har mange som er glade i henne! Og alle som velger selv å ha et redusert forhold til oss taper på å ikke bli kjent med henne....! Håper og ber til høyere makter om at hun aldri forstår at besteforeldrene på fars side ikke helt bryr seg :-( Så får vi andre kompensere så godt vi kan! Hun har ihvertfall mange som virkelig bryr seg <3Kan ikke se for meg hvor vanskelig det må væreFamilie skal jo være noe av det viktigste man har, så skikkelig trist at de er sån da.. Kjempe bra at din egen familie er gode da
![]()
Jeg har faktisk bedre forhold til svigermor enn min mor... Mamma er veldig sjelden innom, svigermor sender mld å er innom ofte. Etter at jeg ble gravid å syk har jeg ikke fått en eneste mld fra mamma om hvordan det går, mens svigermor sender mld der hun spør hvordan det går, så å si hver dag![]()