Verdens kjedeligste navn...

• Trådstarter Trådstarter Waxi
  • Opprettet Opprettet
W

Waxi

Guest
.. må jo være Mohammed? Ikke meningen å fornærme noen, som jeg helt sikkert gjør - da jeg føler omtrent alle mannlige muslimer har dette navnet. emoticon
Hvilket navn syntes du er kjedelig? 

enig! 

og typisk norske navn som håkon, christian, camilla osv....

Jeg har verdens kjedeligste navn..

Og det forbauser meg at det tok foreldrene mine nesten 6 mnd å finne på noe så fantasiløst...

©Smartass skrev:

Og det forbauser meg at det tok foreldrene mine nesten 6 mnd å finne på noe så fantasiløst...

Kommentaren er meningsløs uten å nevne hva du heter

©Smartass skrev:

Kanskje det tok dem 6 mnd å innse at de ikke klarte å komme på noe annet? :P

Waxi skrev:

©Smartass skrev:

Trodde det var selvsagt :P Men nå har FancyPants sagt det  haha

©Smartass skrev:

Waxi skrev:

©Smartass skrev:

Er vel ikke kjedelig deeeet vel! Det heter svigermora mi - og niesa til gubben! Syns Anne er fint jeg 

Dollface skrev:

Er vel ikke kjedelig deeeet vel! Det heter svigermora mi - og niesa til gubben! Syns Anne er fint jeg 

Asså.. jeg har ikke noe problem med å hete det jeg. Helt i orden..
Men du må være enig i at det er fryyyyktelig kjedelig :P

patrik!! synes det er sååå treeeeeeeegt at det kunne like gjerne blit skrevet med 3 a-er ... men ja mohammed må jo være brukt på over halvparten, men tror det er et familienavn, som er brukt i maaaange familier.. uten at det er noe jeg vet sikkert..

Wenche, Ronny

©Smartass skrev:

Dollface skrev:

Asså.. jeg har ikke noe problem med å hete det jeg. Helt i orden..
Men du må være enig i at det er fryyyyktelig kjedelig :P

Nei.. syns mitt er mye mer kjedelig igrunn.. :)

©Smartass skrev:

Waxi skrev:

©Smartass skrev:

Jeg så ikke for meg at du het Anne. Haha, har alltid sett for meg at du heter Tina. Men jeg må si at jeg syntes Anne er et fiiint navn jeg da. Og Anna!:-)

zzsandra skrev:
patrik!! synes det er sååå treeeeeeeegt at det kunne like gjerne blit skrevet med 3 a-er ... men ja mohammed må jo være brukt på over halvparten, men tror det er et familienavn, som er brukt i maaaange familier.. uten at det er noe jeg vet sikkert..

Da tror du feil :P  Mohammed er jo den siste Profeten (fvmh), og derfor mange bruker det navnet :)

vell, her virker det som det er lite fantasi, så alt (omtrent) heter kristine.  ikkje direkte kjedelig, men det kan bli for masse

og @smartass, me deler fornavn.emoticon  

Waxi skrev:

Jeg så ikke for meg at du het Anne. Haha, har alltid sett for meg at du heter Tina. Men jeg må si at jeg syntes Anne er et fiiint navn jeg da. Og Anna!:-)

Tina? *fnis*

Neida, men det er greit det.. Wenche :P

ms.bonita skrev:
vell, her virker det som det er lite fantasi, så alt (omtrent) heter kristine.  ikkje direkte kjedelig, men det kan bli for masse

og @smartass, me deler fornavn.emoticon  

Awwwwemoticon

Back
Topp