Verdens beste lyd...

Tillemor

Flørter med forumet
Tenk at man skulle få oppleve det igjen... Etter dager med mye magesmerter og uro fant jeg nå i kveld hjertelyden med angelsound. Godt og vel 5 cm oppforbi symfysen slo det klart og tydelig en jevn rytme på 170 slag pr min. Er heeelt forelsket! Måtte bare fortelle det... (ikke rart jeg har følt meg tjukk i magen når jeg finner babyen helt der oppe... Fnis...)

Er såå deilig å høre hjertelyden :Heartred Nå fikk jeg lyst til å høre litt med min og... ;)

Jeg har lett flere ganger men fant den ikke før nå. Rart, siden den var så høyt oppe og tydelig nå. Men nå er det riktignok over en uke siden sist jeg prøvde. Er ikke tålmodigheten selv akkurat, prøvde vel første gang i uke 6 eller 7 eller noe... Hehe...

Hehe, fant den ikke med en gang jeg heller. Hadde hørt at man måtte leite langs/under skambeinet, men den var mye høyere opp enn jeg trodde, så leita jo på helt feil sted :P

Ja jeg prøvde å få dyttet den kula inn under skambenet tidligere uten hell. Den lå oppe på høyre side. Så hørte jeg et pop og så var den plutselig lenger nede.

Back
Topp