Ventetiden

En tråd i 'Januar 2020' startet av Alvea, 10 Jan 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Aprillykke 2016 Assistert-jentene Januarlykke 2020

Hva gjør dere om dagen for å få tiden til å gå? Jeg er så klar for å møte lillebror nå at jeg snart går på veggen! Termin om 3 dager :arghh:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Gopia89 Forelsket i forumet Januarlykke 2020

Baker! Noe jeg normalt aldri gjør Brød, matmuffins, krydderkake. Vi har heldigvis stor fryser

• Liker Liker x 1
  3. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Julegavene 2019 Junilykke2018 Januarlykke 2020

Jeg strikka, men du plages vel fortsatt med hendene så det går ikke?

4. Pjusken90 Forelsket i forumet Januarlykke 2020

Har ingen barn fra før, så må innrømme det går mye i Netflix for tiden. Kunne vært mer produktiv med tiden min, men tiden går iallefall når the Blacklist står på :p

• Liker Liker x 1
  5. Hønemor87 Gift med forumet Januarlykke 2020

Jeg rydder i skuffer og skap, baker, går tur, sover, ser serie og prøver å lese litt men konsentrasjonen er så som så. Noen dager... Men noen dager, som i dag har jeg nok med å bare være til...

6. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Aprillykke 2016 Assistert-jentene Januarlykke 2020

Strikking er ganske så umulig om dagen ja, fingrene mine sovner bare av å skrive dette liksom :arghh:

7. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Aprillykke 2016 Assistert-jentene Januarlykke 2020

Jeg har gjort alt det på en måte, så vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg lenger :rolleyes: Mye man kunne gjort men bare ikke orker dessverre..

• Enig Enig x 1
  8. Zephyra Forumet er livet VIP Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Prøver fortsatt å få gjort alminnelig husarbeid for å være litt ajour før fødselen, men henger konstant etter pga formen. Ellers går det i å sløve på sofaen, strikke litt, kikke på mobilen :rolleyes:

9. Elli<3 Flørter med forumet

Prøver litt av hvert for å få tiden til å gå her. Hadde termin i går og er ingen tegn til fødsel enda, så prøver minst mulig å tenke på «når det skal starte» eller se etter tegn, men heller fokusere på andre ting:angelic: Dra på senter, dra ut å spise, handle, gå turer, se på filmer, gjøre husarbeid, høre på musikk, lese, tegne osv..:rolleyes:

10. Bkno3892082 Andre møte med forumet

Jeg har termin i morgen. Merker heller ingenting som gjør at jeg tror fødselen er nær.

Prøver å kose meg og tenke at det er luksus å ha så mye fritid. Men er så klart spent og litt utålmodig også. Er mye med treåringen, setter pris på den siste tiden det bare er han, meg og pappaen :)

Når jeg er alene gjør jeg husarbeid om jeg orker. Går litt tur. Baker. Ser serier. Gjør litt hobbyting (kjøpt litt forskjellig på søstrene grene). Sover når jeg vil. Sorterer i skuffer osv. Men kjenner at jeg blir litt rastløs og lei av å være så tung inn i mellom! Da minner jeg meg på at snart er det leeeeenge til jeg får egentid og tid til å kjede meg igjen :)

Håper jeg slipper noen igangsetting da!

11. Pixiee Gift med forumet Januarlykke 2020

Her soves det myexsmile9 men våkner så mange ganger om natten at det er godt å sove litt lengre enn vanlig når man først kan og ikke må på jobb. Ellers vaskes det ned her hjemme, går turer, ordner i baby ting, rydder, shopper, er mye med venner og familie og litt Yoga.

12. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Aprillykke 2016 Assistert-jentene Januarlykke 2020

Her går nettene med til å ikke sove, så må ta det igjen på dagen.. Sykt deilig å være hjemme alene på dagtid denne uka, bortsett fra at jeg må stå opp og levere storebror i bhg hver dag. Termin i dag, så nååå synes jeg han kan komme!

13. Januar mini 2020 Andre møte med forumet

Jeg har brukt første permisjonsuke på å være ordentlig forkjøla, så har bare prøvd å overleve :rolleyes: Men nå begynner formen å bli bedre, og ting er liksom på plass her hjemme. Så nå gru/gleder jeg meg til å bli ferdig! Får liksom ikke gjort så mye når det e hyppige kynnere, vondt i hofter, mye nedpress og menssmerter som kommer og går :shy: Ønske tenkning er jo at dette er modning som vil føre til videre fremgang snart. Men det er fortsatt 14 dager til termin, så hvor finner man tålmodigheten :wtf:

14. Bokelsker Elsker forumet Januarlykke 2020

Jeg brukte ventetiden til å sove, hvile meg, gjøre lett husarbeid, strikke og lese. :)

Del denne siden