Ventetiden

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Hva gjør dere om dagen for å få tiden til å gå? Jeg er så klar for å møte lillebror nå at jeg snart går på veggen! Termin om 3 dager :arghh:
 
Baker! Noe jeg normalt aldri gjør Brød, matmuffins, krydderkake. Vi har heldigvis stor fryser
 
Jeg strikka, men du plages vel fortsatt med hendene så det går ikke?
 
Har ingen barn fra før, så må innrømme det går mye i Netflix for tiden. Kunne vært mer produktiv med tiden min, men tiden går iallefall når the Blacklist står på :p
 
Jeg rydder i skuffer og skap, baker, går tur, sover, ser serie og prøver å lese litt men konsentrasjonen er så som så. Noen dager... Men noen dager, som i dag har jeg nok med å bare være til...
 
Jeg strikka, men du plages vel fortsatt med hendene så det går ikke?
Strikking er ganske så umulig om dagen ja, fingrene mine sovner bare av å skrive dette liksom :arghh:
 
Jeg rydder i skuffer og skap, baker, går tur, sover, ser serie og prøver å lese litt men konsentrasjonen er så som så. Noen dager... Men noen dager, som i dag har jeg nok med å bare være til...
Jeg har gjort alt det på en måte, så vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg lenger :rolleyes: Mye man kunne gjort men bare ikke orker dessverre..
 
Prøver fortsatt å få gjort alminnelig husarbeid for å være litt ajour før fødselen, men henger konstant etter pga formen. Ellers går det i å sløve på sofaen, strikke litt, kikke på mobilen :rolleyes:
 
Prøver litt av hvert for å få tiden til å gå her. Hadde termin i går og er ingen tegn til fødsel enda, så prøver minst mulig å tenke på «når det skal starte» eller se etter tegn, men heller fokusere på andre ting:angelic: Dra på senter, dra ut å spise, handle, gå turer, se på filmer, gjøre husarbeid, høre på musikk, lese, tegne osv..:rolleyes:
 
Jeg har termin i morgen. Merker heller ingenting som gjør at jeg tror fødselen er nær.

Prøver å kose meg og tenke at det er luksus å ha så mye fritid. Men er så klart spent og litt utålmodig også. Er mye med treåringen, setter pris på den siste tiden det bare er han, meg og pappaen :)

Når jeg er alene gjør jeg husarbeid om jeg orker. Går litt tur. Baker. Ser serier. Gjør litt hobbyting (kjøpt litt forskjellig på søstrene grene). Sover når jeg vil. Sorterer i skuffer osv. Men kjenner at jeg blir litt rastløs og lei av å være så tung inn i mellom! Da minner jeg meg på at snart er det leeeeenge til jeg får egentid og tid til å kjede meg igjen :)

Håper jeg slipper noen igangsetting da!
 
Her soves det myexsmile9 men våkner så mange ganger om natten at det er godt å sove litt lengre enn vanlig når man først kan og ikke må på jobb. Ellers vaskes det ned her hjemme, går turer, ordner i baby ting, rydder, shopper, er mye med venner og familie og litt Yoga.
 
Her går nettene med til å ikke sove, så må ta det igjen på dagen.. Sykt deilig å være hjemme alene på dagtid denne uka, bortsett fra at jeg må stå opp og levere storebror i bhg hver dag. Termin i dag, så nååå synes jeg han kan komme!
 
Jeg har brukt første permisjonsuke på å være ordentlig forkjøla, så har bare prøvd å overleve :rolleyes: Men nå begynner formen å bli bedre, og ting er liksom på plass her hjemme. Så nå gru/gleder jeg meg til å bli ferdig! Får liksom ikke gjort så mye når det e hyppige kynnere, vondt i hofter, mye nedpress og menssmerter som kommer og går :shy: Ønske tenkning er jo at dette er modning som vil føre til videre fremgang snart. Men det er fortsatt 14 dager til termin, så hvor finner man tålmodigheten :wtf:
 
Jeg brukte ventetiden til å sove, hvile meg, gjøre lett husarbeid, strikke og lese. :)
 
Back
Topp