Ventetiden

Jeg sitter fortsatt og ser på henne og lurer på hvordan i all verden det gikk til at hun var i magen og nå er her ute :laughing002

Haha! Ja, det er vel fortsatt et under etter fødsel og at de klarte å komme seg ut. [emoji23] Mange som sier det, hvordan i all verden har dette skjedd liksom?[emoji23]
 
Haha! Ja, det er vel fortsatt et under etter fødsel og at de klarte å komme seg ut. [emoji23] Mange som sier det, hvordan i all verden har dette skjedd liksom?[emoji23]
Signerer dere her! Jeg skjønner ikke at pluggen vår kom ut av min mage for knappe 2 uker siden!
 
Ja. Storebroren her forstod ikke helt hvorfor jeg mente vi måtte bruke tid på å bli kjent med lillebror. Kjenner vi han ikke? Han er jo inni der.. ;)
 
Denne ventetiden har gjort meg irritabel og sint de siste dagene, alt mannen gjør er feil eller gjøres feil. Skal ingenting til føler jeg, for å irritere meg. Termin var igår og som førstegangsfødende er det vel å vente at jeg skulle gå over termin. Jeg har for det meste synes det har vært greit å vente, men med en gang vi kom over på nyttår forsvant tålmodigheten. Har ikke vært så preget av hormoner ellers i svangeskapet så skulle vel bare mangle at alt kom nå på slutten i tillegg til å være lei av å være så mye hjemme.
Føler meg som en heks, men klarer ikke å holde det tilbake heller!:sorry:
Håper jeg ikke er så irritabel når ting setter igang her!
 
Denne ventetiden har gjort meg irritabel og sint de siste dagene, alt mannen gjør er feil eller gjøres feil. Skal ingenting til føler jeg, for å irritere meg. Termin var igår og som førstegangsfødende er det vel å vente at jeg skulle gå over termin. Jeg har for det meste synes det har vært greit å vente, men med en gang vi kom over på nyttår forsvant tålmodigheten. Har ikke vært så preget av hormoner ellers i svangeskapet så skulle vel bare mangle at alt kom nå på slutten i tillegg til å være lei av å være så mye hjemme.
Føler meg som en heks, men klarer ikke å holde det tilbake heller!:sorry:
Håper jeg ikke er så irritabel når ting setter igang her!
Du kan kanskje tenkte at det er fint å få bursdag så langt unna jula som mulig? Så ikke bursdagsselskap krasjer med juletrefest osv..?
 
Du kan kanskje tenkte at det er fint å få bursdag så langt unna jula som mulig? Så ikke bursdagsselskap krasjer med juletrefest osv..?
Det er jo kjekt det, men føler «problemet» er ikke når hun kommer, har ingen plager og har det forsåvidt fint som gravid:) Men det er mer hvordan jeg reagerer og hvordan jeg føler meg i disse dager og det er noe som er utenfor min kontroll.
Satser på en bedre dag i morgen:angelic:
 
Det er jo kjekt det, men føler «problemet» er ikke når hun kommer, har ingen plager og har det forsåvidt fint som gravid:) Men det er mer hvordan jeg reagerer og hvordan jeg føler meg i disse dager og det er noe som er utenfor min kontroll.
Satser på en bedre dag i morgen:angelic:

Din samboer er ikke alene! Han får gjennomgå han her hjemme også stakkar.. Men han har heldigvis stort sett noe å finne på, så jeg får være for meg selv.. Kjenner jeg ikke orker noen folk akkurat nå.. Bortsett fra jentungen.. Selv om tolmodigheten er nok blitt hakket mindre der også.
Godt det snart er over!!
 
Det er jo kjekt det, men føler «problemet» er ikke når hun kommer, har ingen plager og har det forsåvidt fint som gravid:) Men det er mer hvordan jeg reagerer og hvordan jeg føler meg i disse dager og det er noe som er utenfor min kontroll.
Satser på en bedre dag i morgen:angelic:
Håper det :) håper du finner noe å sulle med som gjør det koselig ;)
 
Du har ikke noen hobbyer/aktiviteter du liker å drive med? Tegning? strikking? vasking? Gjør det som pleier å gjøre når du har tid for deg selv, skjem deg bort eller vask huset. For du vil fort merke at det kan bli vanskelig å finne tid til dette etter fødsel :)
 
Her holder jeg på å pakke bort jula, rydde og vaske denne uka. Ellers blir det mye nettshopping på januarsalget for tiden :angelic: Dupper litt på dagen når jeg er hjemme alene, har ei på 2år som kommer hjem fra bhg kl.16 så da er det full fart frem til leggetid. På kvelden blir det mye serier på Netflix osv. Så syns dagene nesten går for fort jeg...:p
 
Back
Topp