Ventetiden...

Babynr2

Glad i forumet
Syns den første uken etter ikm er ekstra skummel, spurte til og med legesenteret om jeg ikke kunne få tatt hcg prøver for å se om den øker som den skal.. Haha!
De mente selvfølgelig en graviditetstest er mer enn nok :P

SÅ redd for å miste etter vi har prøvd så lenge :( ( 2 år )

Sniker. Krysser fingrene format det går bra :) lykke til :)

Jeg forstår deg godt! Jeg ser etter blod hver gang jeg går på do, som nå for tiden er en gang i timen...minst![emoji28]
Skjønner veldig godt du er redd, spesielt når dere har prøvd så lenge! Når hadde du ikm foresten[emoji4]

Krysser alt som krysses kan for at spiren holder helt til Desember 2017! Sender deg en klem. :)

Jeg forstår deg godt! Jeg ser etter blod hver gang jeg går på do, som nå for tiden er en gang i timen...minst![emoji28]
Skjønner veldig godt du er redd, spesielt når dere har prøvd så lenge! Når hadde du ikm foresten[emoji4]

Ja har jo ikke noe spesielt til symptomer heller, men det hadde jeg ikke sist svangerskap heller så :P Bare litt kjipt å ikke kan ha DEN å kjenne på i allefall.. Ikm i dag/morgen, akkurat 14 dager siden EL :)
Aldri fått positiv test på de 2 årene vi har prøvd, så da tenker jeg selv at NÅ sitter den liksom :P :D
Har jo svidd av flere tester på 3 dager nå som blir sterkere heldigvis.
Når stiger ukene på CB digital testen forresten? Har du sjekka det?

Ja har jo ikke noe spesielt til symptomer heller, men det hadde jeg ikke sist svangerskap heller så [emoji14] Bare litt kjipt å ikke kan ha DEN å kjenne på i allefall.. Ikm i dag/morgen, akkurat 14 dager siden EL :)
Aldri fått positiv test på de 2 årene vi har prøvd, så da tenker jeg selv at NÅ sitter den liksom [emoji14] :D
Har jo svidd av flere tester på 3 dager nå som blir sterkere heldigvis.
Når stiger ukene på CB digital testen forresten? Har du sjekka det?
Ååja, her kom kvalmen i dag 4+0 (ett par dager etter den kom med mini) Jeg er både heldig og skikkelig uheldig med en hel hau med symtomer[emoji85][emoji85] ble dere gravide selv[emoji4]? I og med at dere har prøvd så lenge[emoji4]
Neei, har ikke skjekka! Skal ta en i dag 14 dpo. Renner med det blir 1-2.

Ååja, her kom kvalmen i dag 4+0 (ett par dager etter den kom med mini) Jeg er både heldig og skikkelig uheldig med en hel hau med symtomer[emoji85][emoji85] ble dere gravide selv[emoji4]? I og med at dere har prøvd så lenge[emoji4]
Neei, har ikke skjekka! Skal ta en i dag 14 dpo. Renner med det blir 1-2.

Ooh, håper jeg slipper unna kvalme altså. Seriøst det verste jeg vet :O
Ja litt sånn pluss, minus med plagene i starten får man si :P
Jeg har tatt femar tabletter som gir meg EL, ellers så har vi klart det selv ja heldigvis. :)
Ok, jeg fikk 1-2 uker for to dager siden :)

Ja kvalme er fælt! Også har jeg jo en liten på 10 mnd, og en mann som jobber heeeele tiden[emoji28][emoji23]
Tabletter ja, alt som finns! Godt dere klarte det selv da![emoji4][emoji4]
Jeg fikk 1-2 for to dager siden jeg også og 1-2 igjen i dag[emoji28][emoji28] men heldigvis fin stigning på billig strimmlene![emoji7][emoji7]

Ja kvalme er fælt! Også har jeg jo en liten på 10 mnd, og en mann som jobber heeeele tiden[emoji28][emoji23]
Tabletter ja, alt som finns! Godt dere klarte det selv da![emoji4][emoji4]
Jeg fikk 1-2 for to dager siden jeg også og 1-2 igjen i dag[emoji28][emoji28] men heldigvis fin stigning på billig strimmlene![emoji7][emoji7]

Ok :D Kjøpt en ny pakke med CB digital, men nå må jeg vente litt ass :P

Tenk at dere fikk det til selv, så fantastisk :Heartred fikk du resultatene du ønsket?mulig det har kommet i ettertid, men har ikke fått sett det:)

Ja deilig å slippe alt styret med prøverør :)
Fikk 2-3 uker noen dager etter tror jeg. Ikke gidda å sjekka 3+ siden jeg tok en hvg prøve for noen dager siden som var høy :)

Back
Topp