Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg forstår deg godt! Jeg ser etter blod hver gang jeg går på do, som nå for tiden er en gang i timen...minst![emoji28]
Skjønner veldig godt du er redd, spesielt når dere har prøvd så lenge! Når hadde du ikm foresten[emoji4]
Krysser alt som krysses kan for at spiren holder helt til Desember 2017! Sender deg en klem.![]()
Ååja, her kom kvalmen i dag 4+0 (ett par dager etter den kom med mini) Jeg er både heldig og skikkelig uheldig med en hel hau med symtomer[emoji85][emoji85] ble dere gravide selv[emoji4]? I og med at dere har prøvd så lenge[emoji4]Ja har jo ikke noe spesielt til symptomer heller, men det hadde jeg ikke sist svangerskap heller så [emoji14] Bare litt kjipt å ikke kan ha DEN å kjenne på i allefall.. Ikm i dag/morgen, akkurat 14 dager siden EL![]()
Aldri fått positiv test på de 2 årene vi har prøvd, så da tenker jeg selv at NÅ sitter den liksom [emoji14]![]()
Har jo svidd av flere tester på 3 dager nå som blir sterkere heldigvis.
Når stiger ukene på CB digital testen forresten? Har du sjekka det?
Ååja, her kom kvalmen i dag 4+0 (ett par dager etter den kom med mini) Jeg er både heldig og skikkelig uheldig med en hel hau med symtomer[emoji85][emoji85] ble dere gravide selv[emoji4]? I og med at dere har prøvd så lenge[emoji4]
Neei, har ikke skjekka! Skal ta en i dag 14 dpo. Renner med det blir 1-2.
Ja kvalme er fælt! Også har jeg jo en liten på 10 mnd, og en mann som jobber heeeele tiden[emoji28][emoji23]
Tabletter ja, alt som finns! Godt dere klarte det selv da![emoji4][emoji4]
Jeg fikk 1-2 for to dager siden jeg også og 1-2 igjen i dag[emoji28][emoji28] men heldigvis fin stigning på billig strimmlene![emoji7][emoji7]
Tenk at dere fikk det til selv, så fantastiskOkKjøpt en ny pakke med CB digital, men nå må jeg vente litt ass
![]()
fikk du resultatene du ønsket?mulig det har kommet i ettertid, men har ikke fått sett detTenk at dere fikk det til selv, så fantastiskfikk du resultatene du ønsket?mulig det har kommet i ettertid, men har ikke fått sett det
![]()
Så deiligJa deilig å slippe alt styret med prøverør
Fikk 2-3 uker noen dager etter tror jeg. Ikke gidda å sjekka 3+ siden jeg tok en hvg prøve for noen dager siden som var høy![]()