Ventetiden

Hinke

Betatt av forumet
Oktoberskattene 2015
Jeg har lagt opp en plan for å gjøre ventetiden "kortere"! Jeg skal bestille tidlig ultralyd i uke 7, så er det time hos legen rundt uke 9-10 også en ny ultralyd i uke 12-13, så er det oul uke 16-18, og etter det så har magen begynt å komme for fullt og da er det på tide å begynne innkjøp av div til nurket og ikke minst kose seg med bevegelser og spark :D gleder meg enormt til magen kommer!!! Også vil jeg ta en 3D ul :p

Jada jeg vet det er unødvendig med to tidlige ultralyder, men jeg syns det er utrolig spennende med ultralyder :)
Jeg har to barn fra før. Med eldste hadde jeg bare 3D ul som ekstra i tillegg til den ordinære og de som jeg fikk mot slutten for å holde øye med hvor stor ho var. Med minstemann hadde jeg to tidlige ul, og da synes jeg tiden gikk mye fortere :D

Har dere bestemt dere for noe enda? :)
 
Jeg har veldig lyst på tidlig ul for å berolige meg litt etter sa i november men prøver å ta ting som de kommer ^^
 
Dessverre forhindrer ikke ultralyder at noe galt skjer...og den første gangen jeg var gravid ventet jeg på at redselen for at noe skulle gå galt skulle gå over, jeg venter fortsatt... Jeg har funnet ut etter litt over åtte år pluss graviditetstiden at den redselen forsvinner aldri. Man må bare tenke logisk og ikke la følelsene ta helt overhånd :) du vil alltid ha noe å bekymre deg for, forskjellige ting, men alltid like bekymret opp igjennom hele livet til barna, helt fra positiv test :)
 
Men det er klart, et bankende hjerte på skjermen gjør at du slapper bittelitt mer av
 
Ja det er det jeg tenker på! :) å få se hjerte banke :) det fikk jeg ikke sist nemelig..
 
Skal snakke med sambo så får vi se :)
 
Takk ja ;-)
 
Lurer på å ta en tidlig uke 7-8. Skal ta duotest så skal vel ta en ul ca 11-12. Så OUL og mulig det stopper der. Var misfornøyd med 3D ultralyden vi var på i uke 28 sist... Så får se om vi går til noen andre.
 
Lurer på å ta en tidlig uke 7-8. Skal ta duotest så skal vel ta en ul ca 11-12. Så OUL og mulig det stopper der. Var misfornøyd med 3D ultralyden vi var på i uke 28 sist... Så får se om vi går til noen andre.
Så dumt at du var misfornøyd sist:/ Hvor bor du da?
 
Det gule huset i Moss er helt fantastiske, hvis du ikke var noe imot å reise litt da :)
 
Har hørt mye fint om de. Men har flyttet til Oppland, så blir litt ekstra langt. Mulig jeg drar til Lillestrøm eller Jessheim :)
 
Jeg skal ta tidlig UL på sus i uke 13. Mest for å se st alt er ok, men da er det en liten mulighet for å se kjønn i tillegg, di hadde rett ang kjønn sist så gleder meg til å se! ;)
 
Skal ta tidlig Ul i uke 7 denne gang også forhåpentligvis... Det er mest for og se hvor mange det bor inni magehuset.... Vi har både flere sett tvillinger og tom trillinger i familien.... Så jeg vil bare sjekke :p fikk bare en sist, og håper vel det bare er en nå også :p ellers blir det fort uhyre travelt her :-D gleder meg til å se et bankende hjerte :)
 
Jeg skal ta tidlig UL på sus i uke 13. Mest for å se st alt er ok, men da er det en liten mulighet for å se kjønn i tillegg, di hadde rett ang kjønn sist så gleder meg til å se! ;)
Jeg også hadde i uke 13-14 sist, og da kunne ho se at det var gutt.) håper ho kan se det nå også :p
 
Back
Topp