Babydilla123 Forumet er livet * Fra frø til Juliblomst 2015 * 7 Jun 2015 #23 Ingenting som har skjedd av seg selv eller ?
Lady_Z Termin 5.Juli 2015 * Fra frø til Juliblomst 2015 * 8 Jun 2015 #25 I morgen er den store dagen om du ikke har født alt da
Babydilla123 Forumet er livet * Fra frø til Juliblomst 2015 * 8 Jun 2015 #26 Lady_Z skrev: I morgen er den store dagen om du ikke har født alt da Klikk for å utvide … Har litt på følelsen av at det starta uten igangsettelse jeg, siden hun ikke har vært noe aktiv, hihi
Lady_Z skrev: I morgen er den store dagen om du ikke har født alt da Klikk for å utvide … Har litt på følelsen av at det starta uten igangsettelse jeg, siden hun ikke har vært noe aktiv, hihi
ch1987 Flørter med forumet 9 Jun 2015 #27 Litt lite aktiv her jeg , hehe.. Ikke sett at det er skrevet noe mer her Men fødselen lar vente på seg dessverre , så i morgen braker det løs.. Merker søvnen i natt uteblir , altfor mye tanker i hodet
Litt lite aktiv her jeg , hehe.. Ikke sett at det er skrevet noe mer her Men fødselen lar vente på seg dessverre , så i morgen braker det løs.. Merker søvnen i natt uteblir , altfor mye tanker i hodet