Ventetiden snart over :) :) :)

Ååå så spennende!! Tenk at du snart skal få treffe dem <3 Alt blir så virkelig når småttisene begynner å komme. Snart har vi små gull i armene alle mann :-) lykke til når det skjer!

Ååååå herregud, det er jo veldig snart! Lykke til og hold oss oppdatert :)

Så spennende :D hva håper du selv på, at det starter av seg selv før
Eller at det blir satt igang :D? Masse masse lykke til <3

Så spennende da :D Masse lykke til!

Så spennende :D hva håper du selv på, at det starter av seg selv før
Eller at det blir satt igang :D? Masse masse lykke til <3

Håper at det skjer av seg selv nå i de nærmeste dagene .. Gjennomsnittet føder tvillinger i uke 36, og det starter jo nå :)
Bedre at det plutselig skjer, enn at jeg må møte opp på obs post for gravide og vite at "nå skal jeg inn døra her og få vondt " ;)
Gleder meg masse nå .. :)

Håper at det skjer av seg selv nå i de nærmeste dagene .. Gjennomsnittet føder tvillinger i uke 36, og det starter jo nå :)
Bedre at det plutselig skjer, enn at jeg må møte opp på obs post for gravide og vite at "nå skal jeg inn døra her og få vondt " ;)
Gleder meg masse nå .. :)

Skjønner jeg godt :)! Så spennende, heldig som er nærme :D ! Og så heldig som får 3 skatter <3 gleder meg til å følge dere med tvillinger de neste dagene, mye som kan skje nå :D

Tirsdag 9 juni blir jeg satt i gang, uke 37+2 , hvis ingenting skjer før, noe som mest sannsynlig vil skje .. Æææ, kjenner jeg gruer meg litt nå.. Men gleder meg sååå masse til å endelig få hilse på tvillingene i magen :)

Jeg venter også tvillinger, men har ikke termin før 23.august. Så lurer litt på hvorfor du skal bli satt igang?

Du får virkelig ha lykke til! Endelig er ventetiden over. Jeg gleder meg bare mer og mer for hver dag som går til det er vår tur å møte magetrollene <3 <3

Jeg venter også tvillinger, men har ikke termin før 23.august. Så lurer litt på hvorfor du skal bli satt igang?

Du får virkelig ha lykke til! Endelig er ventetiden over. Jeg gleder meg bare mer og mer for hver dag som går til det er vår tur å møte magetrollene <3 <3

Så morro :) er vel ingen spesiell grunn annet enn at man vanligvis aldri eller sjeldent skal gå til termin med tvillinger. Blir jo veldig tungt og slitsomt , mer plager , og mer risiko ved fødsel nærmere termin..
Har noe med at livmoren ikke lager sterke nok rier når den er strukket til ett visst punkt.
Vanligvis med toeggede som jeg har i magen er å bli satt i gang rundt uke 38, men de er ikke vanskelig å få igjennom en igangsetting før når det er to. Legene og jordmoren skjønner godt at man er sliten med mye plager og gir etter, men veldig forskjellig ettersom hvem du møter på. Er ingen regel på det tror jeg

Så morro :) er vel ingen spesiell grunn annet enn at man vanligvis aldri eller sjeldent skal gå til termin med tvillinger. Blir jo veldig tungt og slitsomt , mer plager , og mer risiko ved fødsel nærmere termin..
Har noe med at livmoren ikke lager sterke nok rier når den er strukket til ett visst punkt.
Vanligvis med toeggede som jeg har i magen er å bli satt i gang rundt uke 38, men de er ikke vanskelig å få igjennom en igangsetting før når det er to. Legene og jordmoren skjønner godt at man er sliten med mye plager og gir etter, men veldig forskjellig ettersom hvem du møter på. Er ingen regel på det tror jeg

Aha :) Har ikke blitt tatt opp hos jordmor eller lege alt rundt fødselen ennå, så da lever man jo litt uviten når man aldri har gått gravid før ;)

Synes allerede at det begynner å bli ganske tungt, så godt å vite at det er noe man kan ta opp og diskutere :)

Du får ha lykke til! Utrolig spennende dette her :D

Masse lykke til. Blir spennende å høre hvordan det blir ;)

Back
Topp