Ventetid Porsgrunn

Bringebærpai

Glad i forumet
Hei. Noen som vet ca ventetid til utredning i Porsgrunn?
Vi ble henvist i mars/april og vi har fremdeles ikke blitt innkalt til forsamtale.

Jeg lurer på det samme... Skal henvises dit, søknad blir sendt denne uka. Det hørtes jo virkelig ikke lovende ut at dere ikke har hørt noe enda :wideyed:

Jeg lurer på det samme... Skal henvises dit, søknad blir sendt denne uka. Det hørtes jo virkelig ikke lovende ut at dere ikke har hørt noe enda :wideyed:

Syns det drøyer veldig. Eneste jeg har fått er brev om mottatt henvisning og at det vil komme mer informasjon senere. (Dette var rett etter henvisning)

Syns det drøyer veldig. Eneste jeg har fått er brev om mottatt henvisning og at det vil komme mer informasjon senere. (Dette var rett etter henvisning)

Ring og hør med de, så får du kjapt vite hvordan det ligger ann :happy: vil jo tro alt har hatt sine ekstra ventetider siden mars , men vi opplevde at henvisningen forsvant på et mystisk vis så derfor hørte vi ikke noe.

Det står vel 12-16 ukers ventetid på flere av de andre sykehus på Helsenorge, med det er ikke oppdatert noe på Porsgrunn... De er vel sommerstengt nå til 3.august..

Oppdater meg gjerne når dere hører noe :)

Hei. Noen som vet ca ventetid til utredning i Porsgrunn?
Vi ble henvist i mars/april og vi har fremdeles ikke blitt innkalt til forsamtale.
Vi ble henvist til Porsgtunn rundt 1. April, antatt forsamtale Helt i slutten av august, fikk forsamtale 3. juli. Rart dere ikke har hørt noe, virker som vi ble henvist ca samtidig.

Back
Topp