Vi fikk brev om mottatt brev i midten av mai, brev om oppstartsamtale i begynnelsen av august, og samtale 24.september. Det tok så lang tid pga sommerferien. Ventingen tærer på, og noen dager er ille!
Jeg har muligens endiomitrose, så de ville at jeg skulle ta kikkhullsoperasjon før forsøk. Fikk svar om at jeg ville få det innen mai, det virket som en evighet, og ble helt fortvila! Det betydde at jeg kanskje ikke ville fått startet opp med ivf før i juni, kanskje ikke før etter sommeren 2015... Ringte Ullevål, og fikk stå på venteliste, og beskjed om at jeg uansett ville få det lenge før mai. Ullevål ringte i går pga avbestilling, så får operasjon allerede på mandag

vil bare gi deg håp om at selv om ting kan virke uendelig langt unna, skjer det noen ganger raskere! Det er mye venting, men tror ikke de kan si noe annet enn at det er ventetid, da de ikke kan uttale seg om legens vurdering. Jeg er sikker på at du snart får brev! Hold ut, og snakk med partneren om hvordan du har det, det er en stor støtte for meg.
Man takler jo dette på ulike måter, for min del blir det værre når jeg prater med andre om det (bortsett i fra sambo og en nær venninne). Er mye sammen med nevø på noen år, det gir meg glede, for andre gir det sorg og påminnelse om hva de ikke har.
I tillegg har vi hund, så blir en del turer i skogen, male er en annen hobby jeg har, da kan man få ut litt sorg og glede. Selv om man holder på med andre ting og prøver å glemme, ligger det alltid bak i tankene. Noen dager er rett og slett grusomme, og vanskelig å tro at det kan bli oss som venter barn en dag..
Lykke til, har troa på at det MÅ ordne seg for oss