Venter...

verosus_88

Flørter med forumet
Jeg har termin på tirsdag, men nå venter jeg fælt på å bli ferdig og møte lille :) sliter med mye murringer både foran og i korsrygg, men det har vært sånn noen uker allerede, såå tydeligvis ikke noe tegn på noe fødsel enda :-p mye maserier og et bekken som ikke er godt... Men men, snart kommer premien, håpe jeg slipper gå så lenge på overtid hvertfall, om ikke noe skulle skje de nærmeste dagene :) <3 ser det kommer fler og fler på fødelista, mange herlige babyer :) lykke til alle sammen <3

Masse lykke til :)

Håper det skjer noe snart :) begynner å bli utålmodig selv, men fortsatt 6 dager til termin :eek:

Samme her, utålmodig som f! Hatt murringer, vonde kynnere, nedpress og slimproppen gikk første gang for 3 uker siden :o nå har den gått tilsammen 4(!) ganger og jeg blir lurt hver dag til å tru at fødselen er rett rundt hjørnet. Er også blitt strippet to ganger uten kjempe effekt... Termin idag! Er SÅ lei. Førstemann kom på morgenen etter termin, men tror det blir lengere ventetid denne gangen :(

Det ventes her også... Forgjeves føles det som! Like skuffet hver eneste dag. Ser ut som jeg kommer til å gå lenger enn forrige gang også, bare sååå kjedelig :(

Hva er det med disse marsbarna? Alle (nesten) har lenger svangerskap denne gang enn forrige, meg selv inkludert. Bare han ikke ligger lenger i magen enn førstemann gjorde, skal jeg (prøve å) være fornøyd.

Har jo enda 3 uker til termin... Så forventer ikke noe action før om 2 uker.. selv om jeg er klar NÅ!!!!!

Lykke til, snart er det din tur å ha et nurk i armene:)

Back
Topp