Venter..

Loca79

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Sommerfuglene 2017
Er 6 dager på overtid..vært til ul og kontroll..venter på lege som skal vurdere igangsetting..
Spennende:)

Så spennende!! Hvor mye veier babyen nå da? :)

Så spennende!! Hvor mye veier babyen nå da? :)
Hun er rundt 3kg mente hun, gått ned litt i vekst..så er nok hovedgrunnen til de vurderer igangsetting i dag:)
Så spent at jeg har vondt i magen nå..

Da blir det tilbake til sykehuset i morgen tidlig for å settes igang:D

Endelig skal det skje noe:)

Så spennende!! Lykke til. Oppdatere oss da :D

Sjekka de om du var moden ? :)

Sjekka de om du var moden ? :)
Nei, tok ul å vanlig kontroll med BT og urinprøve..Dem sjekker det i morgen på føden når jeg kommer inn for å bestem hva de skal sette igang med..Ballong eller tabletter..

Nei, tok ul å vanlig kontroll med BT og urinprøve..Dem sjekker det i morgen på føden når jeg kommer inn for å bestem hva de skal sette igang med..Ballong eller tabletter..
Oki. Så spennende :D Var på kontroll forrige uke. Og ikke moden i det hele tatt! Uff. Men nå skal jeg på kontroll igjen til onsdag. Og håper jeg er moden da :D

Oki. Så spennende :D Var på kontroll forrige uke. Og ikke moden i det hele tatt! Uff. Men nå skal jeg på kontroll igjen til onsdag. Og håper jeg er moden da :D
Håper også det er modning her, da slipper jeg ballongkateter..synes D høres vondt å ubehagelig ut:/ (Selv om jeg vet at fødsel blir både vondt og ubehagelig:D )
Da får jeg starte rett på piller..åh er så spent på morgendagen:)

Blir spennende å høre hvordan det går med deg på onsdag:)

Back
Topp