Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun er rundt 3kg mente hun, gått ned litt i vekst..så er nok hovedgrunnen til de vurderer igangsetting i dagSå spennende!! Hvor mye veier babyen nå da?![]()
Oi, skjønner godt du er spent, ja! Lykke til - hold oss oppdatert!Hun er rundt 3kg mente hun, gått ned litt i vekst..så er nok hovedgrunnen til de vurderer igangsetting i dag
Så spent at jeg har vondt i magen nå..
Så spennende! Lykke til!!Da blir det tilbake til sykehuset i morgen tidlig for å settes igang
Endelig skal det skje noe![]()
Nei, tok ul å vanlig kontroll med BT og urinprøve..Dem sjekker det i morgen på føden når jeg kommer inn for å bestem hva de skal sette igang med..Ballong eller tabletter..Sjekka de om du var moden ?![]()
Lykke til!!Da blir det tilbake til sykehuset i morgen tidlig for å settes igang
Endelig skal det skje noe![]()
Oki. Så spennendeNei, tok ul å vanlig kontroll med BT og urinprøve..Dem sjekker det i morgen på føden når jeg kommer inn for å bestem hva de skal sette igang med..Ballong eller tabletter..
Håper også det er modning her, da slipper jeg ballongkateter..synes D høres vondt å ubehagelig ut:/ (Selv om jeg vet at fødsel blir både vondt og ubehageligOki. Så spennendeVar på kontroll forrige uke. Og ikke moden i det hele tatt! Uff. Men nå skal jeg på kontroll igjen til onsdag. Og håper jeg er moden da
![]()