Venter utålmodig på flere oktoberjenter

Det er fortsatt 4 dager til IKM og håpet er da ikke ute. Det er ikke alle som tester positivt så mange dager før IKM. Ta en ny test om et par dager :)
Ja, vet det er tidlig, men jeg er en utålmodig sjel... Hadde bestemt meg i igår for å vente til fredag, men klarte ikke det gitt. Førstemann satt på første forsøk, så hodet mitt er innstilt på at det skal gå like fort, men det er det jo ingen garant for...

Skjønner deg godt. Jeg er utålmodig selv. Jeg tror jeg er 10 dpo idag og fikk positiv test igår 9 dpo. Testet også 7 dpo som var negativt og det er jo ikke så rart for det er litt i tidligste laget. 8 dpo hadde jeg ikke flere tester igjen. Hehe.

Førstemann her også satt på første forsøk, ble gravid i august også på første forsøk, men mistet. Nå ble jeg gravid 4 mnd etter SA.

Skjønner deg godt. Jeg er utålmodig selv. Jeg tror jeg er 10 dpo idag og fikk positiv test igår 9 dpo. Testet også 7 dpo som var negativt og det er jo ikke så rart for det er litt i tidligste laget. 8 dpo hadde jeg ikke flere tester igjen. Hehe.

Førstemann her også satt på første forsøk, ble gravid i august også på første forsøk, men mistet. Nå ble jeg gravid 4 mnd etter SA.
Uffda. Så trist, men bra du er gravid igjen:)
Tror jeg kjøper billigtester i kveld så tester jeg igjen imorgen tidlig..... hvor får man kjøpt sånne billigtester?

neineiFennikel... Tok test i dag morres... Negativ... ikm på søndag... Er det Forsatt håp? Kan den vise negativ 2 dager før ikm og værre gravid?

Ja, det tror jeg er mulig. Ei venninne av meg testet ikke positivt før noen dager etter IKM ;)

Hei!
Jeg kommer hoppende inn her :-)

Testet 3 dager før ikm, den var negativ.. Men på selve dagen (igår) slo det ut :-) det vil si at menstermin er 6.oktober :-)ImageUploadedByBV Forum1359267608.441629.jpg

Masse velkommen :)

Takk for det :-) håper det holder seg på plass:-) dette blir andremann og jeg må si at symptomene er helt annerledes denne gang. Merkelig! Ømme bryst,metallsmak i munne og tretthet.

Takk for det :-) håper det holder seg på plass:-) dette blir andremann og jeg må si at symptomene er helt annerledes denne gang. Merkelig! Ømme bryst,metallsmak i munne og tretthet.

Vi er innmari mange andregangs her nå altså! Veldig kjekt :) jeg har de samme symptomene. Tror jeg kunne sove døgnet rundt om jeg hadde hatt muligheten :p

Back
Topp