Venter utålmodig på flere oktoberjenter

Tusen takk :) Kjenner litt på nerven for om spiren kommer til å holde seg til oktober, men må vel bare slå meg til ro med at ting kan skje.

Har ikm 28/1... Er kvalm, begynner å få ømme pupper og har murringer. Meget merkelig.... Synes det er tidlig hvis jeg er gravid liksom.

Jeg hadde ømme pupper og litt mørk utflod sist uke, over en uke før IKM. Så det kan være et godt tegn? :) Lykke til, siljegulli. Håper du kommer inn hit!

Jeg håper å komme inn hit. Ikm 16feb ish.. :-)

★♡ sent from BVforum ♡★

Takktakk :) Føler meg litt teit som skriver her inne, hehe :) Får sikkert negativ test. Tenker det er hodet som tuller med meg.

Det blir kort tid i mellom dine to da. :) Jeg har ingen barn fra før, så er veldig spent.

Skriv i vei damer! Da er dere jo allerede godt kjent når dere flytter inn her - for det gjør dere jo :D

Jeg har ikke IKM før 12 februar..... LENGE TIL!!!!

Jeg vil inn her. Har IKM 27 januar. Testet i mandag, tirsdag og idag morres.. Vet det er tidlig og i følge testene er tidligste dagen man kan teste imorgen, men jeg håper jo så fælt... Alle testene har vært negative.... Er det håp for meg???

Jeg vil inn her. Har IKM 27 januar. Testet i mandag, tirsdag og idag morres.. Vet det er tidlig og i følge testene er tidligste dagen man kan teste imorgen, men jeg håper jo så fælt... Alle testene har vært negative.... Er det håp for meg???

Det er fortsatt 4 dager til IKM og håpet er da ikke ute. Det er ikke alle som tester positivt så mange dager før IKM. Ta en ny test om et par dager :)

Back
Topp