Venter utålmodig på flere oktoberjenter

Mummmimamma

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Hvem er dere som håper å komme inn hit? Når har dere ikm? :)

Har ikm i morgen, men frykter tr kommer i løpet av dagen/morgendagen. Har heldigvis et forsøk til denne måneden. Så fortaler ikke oktober-forumet riktig enda ;)

Jeg har IKM 29 :) Har så lyst å teste nå jeg :p Sitter å leser om alle de heldige som har testet positivt allerede 6 DPO! Blir jo helt vill her jeg sitter :p hehe..

Astrid - krysser fingrene for deg! Februar er like rundt hjørnet. Og takk :D

Lykke til, MammaSandra. Håper morgendagen bringer positiv test.

Jeg har IKM 29 :) Har så lyst å teste nå jeg :p Sitter å leser om alle de heldige som har testet positivt allerede 6 DPO! Blir jo helt vill her jeg sitter :p hehe..

6 dager dpo? Det var tidlig. Jeg klarte ikke å vente mer enn ei uke jeg heller, så testet sist helg også. Men da var det negativt. Jeg testet positivt 12 dpo (hvis EL var når jeg tror). Skjønner du vil teste. Men neste helg kan du svi av en? :D

Ja, det er merkelig :p Jeg skal prøve å holde meg så lenge jeg klarer :p hihi.. Tenker jeg prøver en i neste uke bare for å se, så venter jeg til IKM er her :p Har kjøpt 2 så jeg har :) er så redd for å bli skuffet vettu.. Livredd hver gang jeg skal prøve meg..

Jeg kjøpte strimmeltester på billige-tester.no. Det er billigere enn å kjøpe på apoteket, og da er det ikke så farlig å kaste bort enn test på tidlig testing. Dessuten ser jeg folk skriver at de er svært sensitive (tidlig utslag).

Jeg har testet 3 ganger siden første positive test som var i går kl 04. Like spent hver gang på om det kommer en strek. Så skjønner du er redd for å teste. Men ser du har to små fra før av, så da klaffer det nok på nytt :D

Jeg vil også inn her! Har IKM 29.jan. :) Ønsker alle dere andre som ennå ikke har testet lykke til og gratulerer så masse med spiren til deg Mummimamma! :)

Ja, kanskje jeg skulle bestille meg noen sånne :) Skal prøve å holde meg :p Lykke til, Tinga :) Da har vi samme IKM :)

Nedtelling til el nå og Ikm 11.02.
Gratulerer så mye med spiren mummimamma, håper jeg snart kan holde deg med selskap :)

Jeg vil veldig gjerne ha selskap her, så håper du flytter inn hit. :)

Lykke til mariposa!

Håper vel egentlig på å komme inn her :-) Mannen mener at det som skjer, skjer og vil ikke bestemme at NÅ er vi prøvere. Ikm er 6 februar. Litt usikkert da jeg verken temper eller tester for EL.
Lykke til alle :-)

Jeg viste heller ikke når el var, så hadde skikkelig flaks. Sluttet på pillen i november, og gikk ut i fra at denne syklusen var like lang som forrige +-. Så ble det visst. :) Lykke til, arw1!

Takk :-) har hadd litt ustabil syklus i det siste, fra 23-29 dager. Men oftest ligger jeg på 25/26 dager, så føler jeg har sånn høvelig kontroll + at jg kjenner som oftest når el er pga smerter/slim ;-)

Back
Topp