Venter på svar på fvp...

Hei!

Tutta 89 - Tusen takk for et fint svar! :) Jeg tror nok også at realiteten ofte er mildere enn alt man forestiller seg på forhånd. Og google er en falsk venn, der er jo ingenting formildet. Så godt å høre at alt går fint med gutten din!

Det går greit, jeg venter fortsatt, faktisk! Ringte sykehuset selv i dag, og prøvene på hurtigtesten var normale. :) Det var jo de som er vanligst, altså trisomi 13, 18 og 21. Men vi hadde også bestilt test for diGeorges syndrom inkludert i hurtigtesten, men nei - den hadde de ikke klart å få med i svaret! Så jeg ble først kjempeglad, for så å bli irritert og frustrert igjen. Nå må jeg vel vente en uke til. Grusomt! Men jo mer jeg leser om diGeorge, jo mindre tror jeg at han har det. Det er flere funn man kan gjøre på ultralyd som ikke foreligger her. Så sjansen er liten. Men den er jo der...

Så godt å høre at de første testene så fine ut! Krysser fingrene for dere♡ Det går nok helt fint skal du se :-) Ventetiden er den verste..
Vi skal på OUL imårå, blir spennende og litt skummelt!

(Vi har masse hjertefeil i familien, men de er friske ellers) :-)

Så godt å høre at de første testene så fine ut! Krysser fingrene for dere♡ Det går nok helt fint skal du se :) Ventetiden er den verste..
Vi skal på OUL imårå, blir spennende og litt skummelt!

(Vi har masse hjertefeil i familien, men de er friske ellers) :)

Ja, ventetiden er absolutt det verste! Jeg skjønner at du er spent, men sannsynligheten for at det skal "gå galt" flere ganger er jo veldig liten. Og de fleste med hjertefeil er jo friske ellers, er bare at de fleste med syndromer også har hjertefeil...

Og - gikk det bra på OUL? Det var vel i dag, når jeg tenker meg om? :)

Ja, ventetiden er absolutt det verste! Jeg skjønner at du er spent, men sannsynligheten for at det skal "gå galt" flere ganger er jo veldig liten. Og de fleste med hjertefeil er jo friske ellers, er bare at de fleste med syndromer også har hjertefeil...

Og - gikk det bra på OUL? Det var vel i dag, når jeg tenker meg om? :)

Helt sant, men skjønner bekymringen deres♡

Ja vi var idag, liten gutt som så frisk og fin ut :-D Så nå kan vi bare glede oss♡

Så hyggelig å høre! Gratulerer med gutt! :Heartblue :)

Nå har jeg endelig gode nyheter også! Det var en forferdelig slitsom morgen, for det bikka litt over for meg da jeg ringte i dag og de sa at de ikke hadde svaret, og at hun jordmoren jeg snakket med syntes det var rart at de hadde lovet meg diGeorges-testen i hurtigsvaret, for det trodde hun tok lenger tid... Så jeg la på, grein, tenkte at nå renner jo tiden ut, for jeg er 22 uker på tirsdag. Da er det for sent med en eventuell abort.

En halvtime senere ringte jeg igjen, hadde ladet opp masse krutt, forklarte situasjonen på nytt og sa at dette måtte de bare finne ut av. Ellers kom jeg til å dra opp på Riksen og sitte på nakken til noen kom seg ned på labben og fikk sjekket det kromosomet. Hun skjønte meg veldig godt, og lovte at en lege skulle finne ut av det nå og ringe meg opp. Så en halvtime senere ringte legen og sa at det var normale funn. :hello2:happy7 Så nå kan jeg endelig senke skuldrene og nyte de rare tingene som skjer med kroppen min igjen etter 2,5 uker i et uvisst helvete. Nå føler jeg meg nesten likestilt med andre gravide igjen. Hjertefeilen, som er veldig liten, tar jeg nå med stor ro. Dette skal vi klare! Tusen takk for alle hyggelige meldinger her :Heartpink

Nå har jeg endelig gode nyheter også! Det var en forferdelig slitsom morgen, for det bikka litt over for meg da jeg ringte i dag og de sa at de ikke hadde svaret, og at hun jordmoren jeg snakket med syntes det var rart at de hadde lovet meg diGeorges-testen i hurtigsvaret, for det trodde hun tok lenger tid... Så jeg la på, grein, tenkte at nå renner jo tiden ut, for jeg er 22 uker på tirsdag. Da er det for sent med en eventuell abort.

En halvtime senere ringte jeg igjen, hadde ladet opp masse krutt, forklarte situasjonen på nytt og sa at dette måtte de bare finne ut av. Ellers kom jeg til å dra opp på Riksen og sitte på nakken til noen kom seg ned på labben og fikk sjekket det kromosomet. Hun skjønte meg veldig godt, og lovte at en lege skulle finne ut av det nå og ringe meg opp. Så en halvtime senere ringte legen og sa at det var normale funn. :hello2:happy7 Så nå kan jeg endelig senke skuldrene og nyte de rare tingene som skjer med kroppen min igjen etter 2,5 uker i et uvisst helvete. Nå føler jeg meg nesten likestilt med andre gravide igjen. Hjertefeilen, som er veldig liten, tar jeg nå med stor ro. Dette skal vi klare! Tusen takk for alle hyggelige meldinger her :Heartpink

Så utrolig bra å lese!! ☺️ Utrolig lettet og glad på deres vegne! Vi var igjennom det samme sist og uvissheten og ventetiden var helt forferdelig grusom! Unner ingen å oppleve det :/ Ønsker deg masse lykke til videre og håper at du klarer å nyte resten av svangerskapet ☺️

Så utrolig bra å lese!! ☺️ Utrolig lettet og glad på deres vegne! Vi var igjennom det samme sist og uvissheten og ventetiden var helt forferdelig grusom! Unner ingen å oppleve det :/ Ønsker deg masse lykke til videre og håper at du klarer å nyte resten av svangerskapet ☺️

Tusen takk :) Har begynt allerede. I dag skal jeg og faren ut og kjøpe det første babyplagget som en fin, liten symbolsk greie.

Men nå ble jeg nysgjerrig, hva var det som skjedde hos dere? :)

Ååå!! Så flott!!! Tenkt masse på drg/dere! Lettet nå :-D hatt nok triste historier her på forumet!

lykke til, det ordner seg nok for dere begge føres det ut som ser fram til å høre hvordan det går med dere - Miripiri og Mammadrømmen :)

åå så herlig! nå ble jeg glad på deres vegne!! Nå kan dere slappe av og nyte tiden <3

Så godt å høre at alt var fint :) vi tok morkakeprøve og jeg synes at ventetiden var umenneskelig :( men alt var heldigvis fint her også. Kos deg videre i svangerskapet :)

Back
Topp