Haha. Den var god[emoji23][emoji23][emoji23] er vell dessverre slik det blir i disse dager. Alt blir talt i CD og dpo dager
Ja, virkelig! Man blir litt halvgærn[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Den var god[emoji23][emoji23][emoji23] er vell dessverre slik det blir i disse dager. Alt blir talt i CD og dpo dager
Oi, CD5 allerede!
Hahaha, know the feeling "Jasså, 17. mai er på 10+6, ja". Man blir jo heelt skrullete av det her
Har du råd? [emoji56][emoji2] Salvie te? Er det bra for å fremskynde EL? Grapefrukt er ikke akkurat en favoritt, men må vurderes.
CD 5 alt ? Dette går jo unna som bare det jo!
Haha, det bildet der er jo bare spot on!
PP 3, CD 6
Hatt litt murringer i dag. Vet ikke hvorfor. Tr er ferdig og det er fortsatt litt for tidlig for el.
Stressa litt i dag mtp at kjæresten må reise bort denne runden. [emoji30][emoji30] skikkelig kjedelig! Håper håper håper at siden tr var litt kort at EL kan komme litt før. Vet ikke om det har noe å si, men jeg håper for det[emoji120]
Ellers vært litt pjusk i dag. Men, har holdt fokus! Vært ute i finværet, grillmat til middag og spist sjokolade[emoji847] alle de tingene gjør meg glad[emoji16][emoji16]
Jeg håper med deg! Vi får håpe EL bare var den forrige syklus grunnet SA og at den kommer tidligere nå
Når drar han?
Krysser fingrene for at EL kommer tidligere!!!
Takk! [emoji5] han drar CD 22, altså 18.04. Så lenge den kommer noen dager før, hjelper det[emoji2]
Pp1 kom EL CD 18 og PP2 kom EL CD 25. Håper det fins håp!! [emoji120]
Krysser fingrene for at el kommer tidlig denne gangen[emoji4] [emoji120]
Måtte el komme tidligere
men kanskje ikke fult så tidlig som på cd6.
Åh, fikk veeeeldig lyst på sjokolade nåPP 3, CD 8
Slitt med hodepine og vært noe kvalm i dag. Kan ikke bli syk nå!!!![emoji30]
Har fremdeles litt småmurringer nedentil. Skjønner ikke helt det?
Ikke vært så flink til å gjøre små hverdagsgleder i dag, men fikk igjen en pen sum på skatten. Det trekker jo opp [emoji6][emoji56] Så blir det nok en liten sjokoladebit etter middagen i kveld. Det er jo tross alt tirsdag![emoji16]
Testetøsa prøver seg, men foreløpig har jeg kontroll på den[emoji6]
Gleder meg sånn til påska og friiii[emoji322][emoji322][emoji322]
Åh, fikk veeeeldig lyst på sjokolade nå
PP 3, CD 8
Slitt med hodepine og vært noe kvalm i dag. Kan ikke bli syk nå!!!![emoji30]
Har fremdeles litt småmurringer nedentil. Skjønner ikke helt det?
Ikke vært så flink til å gjøre små hverdagsgleder i dag, men fikk igjen en pen sum på skatten. Det trekker jo opp [emoji6][emoji56] Så blir det nok en liten sjokoladebit etter middagen i kveld. Det er jo tross alt tirsdag![emoji16]
Testetøsa prøver seg, men foreløpig har jeg kontroll på den[emoji6]
Gleder meg sånn til påska og friiii[emoji322][emoji322][emoji322]
Jaaa, men eneste sjokolade vi har i huset er gave til pappaDet er lov med litt sjokolade på en tirsdag[emoji56]