Venter på en liten kompis<3

PP 3, CD 6

Hatt litt murringer i dag. Vet ikke hvorfor. Tr er ferdig og det er fortsatt litt for tidlig for el.

Stressa litt i dag mtp at kjæresten må reise bort denne runden. [emoji30][emoji30] skikkelig kjedelig! Håper håper håper at siden tr var litt kort at EL kan komme litt før. Vet ikke om det har noe å si, men jeg håper for det[emoji120]

Ellers vært litt pjusk i dag. Men, har holdt fokus! Vært ute i finværet, grillmat til middag og spist sjokolade[emoji847] alle de tingene gjør meg glad[emoji16][emoji16]

PP 3, CD 6

Hatt litt murringer i dag. Vet ikke hvorfor. Tr er ferdig og det er fortsatt litt for tidlig for el.

Stressa litt i dag mtp at kjæresten må reise bort denne runden. [emoji30][emoji30] skikkelig kjedelig! Håper håper håper at siden tr var litt kort at EL kan komme litt før. Vet ikke om det har noe å si, men jeg håper for det[emoji120]

Ellers vært litt pjusk i dag. Men, har holdt fokus! Vært ute i finværet, grillmat til middag og spist sjokolade[emoji847] alle de tingene gjør meg glad[emoji16][emoji16]

Jeg håper med deg! Vi får håpe EL bare var den forrige syklus grunnet SA og at den kommer tidligere nå :)

Når drar han?

Jeg håper med deg! Vi får håpe EL bare var den forrige syklus grunnet SA og at den kommer tidligere nå :)

Når drar han?

Takk! [emoji5] han drar CD 22, altså 18.04. Så lenge den kommer noen dager før, hjelper det[emoji2]

Pp1 kom EL CD 18 og PP2 kom EL CD 25. Håper det fins håp!! [emoji120]

Takk! [emoji5] han drar CD 22, altså 18.04. Så lenge den kommer noen dager før, hjelper det[emoji2]

Pp1 kom EL CD 18 og PP2 kom EL CD 25. Håper det fins håp!! [emoji120]

Krysser alt jeg har for EL før det eller i hvert fall så dere får lagt inn aksjer som kan holde! :)

Krysser fingrene for at el kommer tidlig denne gangen[emoji4] [emoji120]

PP 3, CD 8

Slitt med hodepine og vært noe kvalm i dag. Kan ikke bli syk nå!!!![emoji30]

Har fremdeles litt småmurringer nedentil. Skjønner ikke helt det?

Ikke vært så flink til å gjøre små hverdagsgleder i dag, men fikk igjen en pen sum på skatten. Det trekker jo opp [emoji6][emoji56] Så blir det nok en liten sjokoladebit etter middagen i kveld. Det er jo tross alt tirsdag![emoji16]

Testetøsa prøver seg, men foreløpig har jeg kontroll på den[emoji6]

Gleder meg sånn til påska og friiii[emoji322][emoji322][emoji322]

PP 3, CD 8

Ikke vært så flink til å gjøre små hverdagsgleder i dag, men fikk igjen en pen sum på skatten. Det trekker jo opp [emoji6][emoji56] Så blir det nok en liten sjokoladebit etter middagen i kveld. Det er jo tross alt tirsdag![emoji16]

Åh, fikk veeeeldig lyst på sjokolade nå :smiley-ashamed008

PP 3, CD 8

Ånei, håper ikke du blir syk! :wideyed:

Å få igjen på skatten er innafor som hverdagsglede, synes jeg :D Jeg fikk også igjen endel :)

Haha, så bra! Jeg er virkelig imponert over dere som klarer, altså! :)

Back
Topp