Venter og venter

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Huff nå er jeg skikkelig spent, vil ikke vente lengre!

Mannen hadde time hos ambassaden kl 11.15
hadde sist kontakt med han rett før han var i zamalek (delen av kairo ambassaden er i)
Og er nå skikkelig redd for at dette tar altfor lang tid.

Greier ikke å bestemme meg om det er bra eller ikke. huff
 
Huff, jeg skjønner godt at nervene er i høyspenn! Krysser alt jeg har for at han ringer med gode nyheter!!
 
Huff, jeg skjønner godt at nervene er i høyspenn! Krysser alt jeg har for at han ringer med gode nyheter!!
huff, ja krysser jeg også alt for!
Har oppe de fanene jeg trenger for å bestille billetter og alt, så han kan gjerne ringe nå med gode nyheter syns jeg!
 
Skjønner det godt. Håper du får vite noe snart :)
 
Huff, håper du får svar snart og at det er et godt et! :)
 
det tok lang tid pga data feil!
Men han MÅ ha de orginale papirene!
Skjønner ikke hvordan det er mulig, er jo sent 2 ganger nå!
Skal jeg sende de rekomandert eller med ekspress tar det alt ifra 3-11 dager til grensen i egypt og det kan fortsatt ikke spores!
Tviler på at det blir noe besøk nå i det hele tatt!
 
det tok lang tid pga data feil!
Men han MÅ ha de orginale papirene!
Skjønner ikke hvordan det er mulig, er jo sent 2 ganger nå!
Skal jeg sende de rekomandert eller med ekspress tar det alt ifra 3-11 dager til grensen i egypt og det kan fortsatt ikke spores!
Tviler på at det blir noe besøk nå i det hele tatt!
Huff, så strengt det skulle være da :( Men, det er orginalene du har sendt, eller var det kopier?
 
Huff, så strengt det skulle være da :( Men, det er orginalene du har sendt, eller var det kopier?
de jeg har sendt er orginaler ja, men de dukker jo ikke opp! Ikke kan de i posten heller si noe om hvilket selskap de sender det til i egypt eller om de har problemer med frakt ned dit nå!
Skjønner ikke at det skal være mulig!
 
de jeg har sendt er orginaler ja, men de dukker jo ikke opp! Ikke kan de i posten heller si noe om hvilket selskap de sender det til i egypt eller om de har problemer med frakt ned dit nå!
Skjønner ikke at det skal være mulig!
Herregud, så ufattelig irriterende! Skjønner godt du blir oppgitt... :confused:
 
men har dem ikke papirene der fra før da? Siden han var med til norge før jul tenker jeg...
De er scannet og sendt, eneste vi kunne gjøre, men det var vist heller ikke bra nok, kun for å starte søknaden!
Og de papirene vi sender nå er noe som må sendes hver gang
 
Back
Topp