Venter og venter

det skal du vel ikke se bort fra, for de er veldig strenge ang utreise veit je......
Er jo greit å være streng men vis han ikke reiser hjem så blir det jo min regning!
 
Er jo greit å være streng men vis han ikke reiser hjem så blir det jo min regning!

snakket med noen selgere når i har vært nedover, og de har sagt det er nesten håpløst å få utreise visum derfra.... :(
så er nok mulig de var snillere når du var med :(
 
snakket med noen selgere når i har vært nedover, og de har sagt det er nesten håpløst å få utreise visum derfra.... :(
så er nok mulig de var snillere når du var med :(
Joa, men de burde vite at jeg sender klage :p
Altså min mann kan få utreise visum til mange arabiske land pga utdannelsen sin ;) Men det holder vist ikke for norge :p
 
Joa, men de burde vite at jeg sender klage :p
Altså min mann kan få utreise visum til mange arabiske land pga utdannelsen sin ;) Men det holder vist ikke for norge :p

huff at de skal være så vrange da...... men etter det de selgerne sa så er det vanskelig å komme til europa....
 
huff at de skal være så vrange da...... men etter det de selgerne sa så er det vanskelig å komme til europa....
Tja spørs på selgerene det ;) og om de mente besøk eller familiegjenforening!
mange der vil bare komme til europa, så de sjekker opp jenter uten noe mening egentlig!
Mange selgere der er bare helt syke! Vet om en som er nesten 30 som er sammen med ei nesten 60 :eek:
selvsagt har han også flere på si som hun ikke vet om, men der også klager de over at han ikke får komme til norge fordi norge er sikker på at det er proforma :p

Men det som også irriterer meg er jo at det var så lett i jula!
 
Tja spørs på selgerene det ;) og om de mente besøk eller familiegjenforening!
mange der vil bare komme til europa, så de sjekker opp jenter uten noe mening egentlig!
Mange selgere der er bare helt syke! Vet om en som er nesten 30 som er sammen med ei nesten 60 :eek:
selvsagt har han også flere på si som hun ikke vet om, men der også klager de over at han ikke får komme til norge fordi norge er sikker på at det er proforma :p

Men det som også irriterer meg er jo at det var så lett i jula!

ja de er opptatt av nordiske damer..... har blitt tilbudt masse kameler for en eller annen støtt vi :p
men har konstatert at det er enklere å ta med alle jente hjem enn en flokk med kameler :p

kjære vene er da neimen ikke rart at de ikke tror på at det stemmer da :p

antar at du hadde noe med at det gikk så kjapt sist :(
 
ja de er opptatt av nordiske damer..... har blitt tilbudt masse kameler for en eller annen støtt vi :p
men har konstatert at det er enklere å ta med alle jente hjem enn en flokk med kameler :p

kjære vene er da neimen ikke rart at de ikke tror på at det stemmer da :p

antar at du hadde noe med at det gikk så kjapt sist :(
Kan virke sånn ja! Men jeg kan da ringe og true med å komme ned dit selv! Noe jeg også kommer til å gjøre vis han ikke får kommet!
 
Kan virke sånn ja! Men jeg kan da ringe og true med å komme ned dit selv! Noe jeg også kommer til å gjøre vis han ikke får kommet!

ja da får de nok se deg antar je :p kjempe dumt da hvis du ikke får feiret 17 mai og bursdag slik du har planlagt :(
 
ja da får de nok se deg antar je :p kjempe dumt da hvis du ikke får feiret 17 mai og bursdag slik du har planlagt :(
Ja jeg kan fort bli vanskelig jeg også :p

Håper virkelig at ting ordner seg!
For har ikke lyst til å reise ned dit igjen uten penger til å leie leilighet i alexandria
 
Ja jeg kan fort bli vanskelig jeg også :p

Håper virkelig at ting ordner seg!
For har ikke lyst til å reise ned dit igjen uten penger til å leie leilighet i alexandria

nei det forstår je godt.... og drar dere førstes nedover må du jo bli ei lita stund iallefall :p
 
Håper virkelig jeg også!
Du husker vel kanskje litt av alt jeg klaget om der nede! Er ikke det stedet jeg vil feire 17 mai og bursdag!

ja je husker det, så je håper dere får være her hjemme.... ikke helt det samme med 17 mai der hell da :p
 
ja så absolutt, kan jo bruke den der oxo, men blir liksom ikke det samme :p
Blir virkelig ikke det samme og garantert for varmt :p
Heldigvis er lapper og lignende fortsatt på vis det skulle være noe! :)
 
Back
Topp