Ja er det [emoji5] ja da har de nok vokst en del siden sist du målte! 250 gram er jo ikke så mye, men håper tv2 har vokst ok etter forholdene da. Når skal du måle neste gang?
Mine har vært veldig jevne hele veien, +÷50 gram, men de fikk et avvik sist på tv2, men hun var nesten sikker på det var en feilmåling så derfor får jeg en second opinion på tirsdag. Er ikke så bekymra for de har fulgt kurven sin hele veien og det har skjedd en gang før at de feilmålte.
Ja skjønner du nesten håper på ting skjer før, 2-3 uker er jo ikke lenge, men føles sikkert ekstra lange når du er innlagt og vet at tv2 sliter litt..[emoji171] jeg synes selv om jeg er hjemme at 3 uker nå er lenge pga jeg er så umobil og tung Så føles greit om de kommer i uke 36 feks...
Da er de jo veldig jevne[emoji4] Veldig bra de kontroll måler når de tror det er noe feil[emoji6]
Skjønner du synes det er tungt. Jeg synes det er tungt bare de få tingene jeg får lov å gjøre på sykehuset[emoji23]
Uke 36 må være en fin uke å bli født i[emoji6]
Jeg skal måle på tirsdag er planen. Sist var det avvik på -20% på tv2[emoji57] Siden det har målingene på blodgjennomstrømning bare blitt verre, så har vel ikke troen på at han har lagt på seg noe særlig. Nesten så jeg håper avviket har økt så mye de fremskynder keisersnittet[emoji85]