Venter du tvillinger?

Er det et tegn på at det kan være tvillinger?? Jeg testet positivt 2 dager FØR forventet mens, og har hatt kjempe sterke symptomer siden da. Har ikke målt HCG i det hele tatt, men testen var sterk på første forsøk .
Man har ofte høy HCG ved tvillinger ja, men man kan ha høy HCG med bare én også. Jeg testet positivt med digital test (som trenger mer HCG enn vanlige strektester for å slå ut) 6 dager før forventet mens :p Så det er ingen fasit på det altså :)
 
Hadde vært gøy med tvillinger, men vet ikke ennå. Får se på ultralyd til uka :)
 
Enig med deg!! En er mer enn nok her også, foreløpig.. :) lykke til på ultralyd.
Litt småskuffet da legen var som forduftet på sykehuset i dag. Hun møtte ikke til avtalen vår, så jeg fikk ikke tatt noen UL :(
 
Har vært på tul i dag og det var bare én liten mums i magen :Heartred
 
Litt småskuffet da legen var som forduftet på sykehuset i dag. Hun møtte ikke til avtalen vår, så jeg fikk ikke tatt noen UL :(

Hæ? Det går vel ikke an?! Hva var forklaringen da? Da hadde jeg blitt supersint!
 
Natt til i går drømte jeg at jeg var på ultralyd og der fikk jeg sannelig se to seigmennlignende babyer som danset i takt til Taylor Swift... Blir spennende å se om jeg er sanndrømt :p haha
 
Natt til i går drømte jeg at jeg var på ultralyd og der fikk jeg sannelig se to seigmennlignende babyer som danset i takt til Taylor Swift... Blir spennende å se om jeg er sanndrømt :p haha
Hihi, jeg drømte at jeg var gravid med kattunger! Heldigvis er jeg ikke sanndrømt! :)
 
Bare en i magen her. Skulle gjerne hatt tvillinger siden dette blir siste graviditet, men er så glad for denne ene.
 
Hihi, jeg drømte at jeg var gravid med kattunger! Heldigvis er jeg ikke sanndrømt! :)

Hehe, ser for meg det sjokket ;) Mine seigmennbabyer var røde og grønne så tydeligvis toeggede. I tillegg så var de i hver sin lille pose så det styrker antagelsen om at de var toeggede :p Kan ikke huske at jeg hadde så rare drømmer sist jeg var gravid :)
 
Hæ? Det går vel ikke an?! Hva var forklaringen da? Da hadde jeg blitt supersint!
Hjemme med sykt barn fikk jeg beskjed om i kveld, men det var det visst ingen av de andre på avdelinga som kunne informere oss om. Var rimelig irritert der - men har fått ny time på onsdag nå! ;)
 
Hjemme med sykt barn fikk jeg beskjed om i kveld, men det var det visst ingen av de andre på avdelinga som kunne informere oss om. Var rimelig irritert der - men har fått ny time på onsdag nå! ;)

Det burde de jo virkelig ha klart å informere deg om på forhånd! Men bra du har fått ny time da :)
 
Hehe, ser for meg det sjokket ;) Mine seigmennbabyer var røde og grønne så tydeligvis toeggede. I tillegg så var de i hver sin lille pose så det styrker antagelsen om at de var toeggede :p Kan ikke huske at jeg hadde så rare drømmer sist jeg var gravid :)
Haha! Så morsomt! :)
 
Siden dette er tvilling tråd skriver jeg her! ;)
Jeg var på mandag på ultralyd, og der var det 2 babyer!!!!! ❤❤
Vi er forsatt sjokk, men veldig glade, dette blir svangerskap nr 2 ;) har en på 3 1/2 år fra før :)
 
Så kult! Dette blir mitt siste svangerskap, så det hadde vært litt kult å få 2. :p
 
Jeg har nok bare en i magen, men hadde ikke gjort så veldig mye å ha to i en smekk - deilig og slippe unna en graviditet :p da hadde jeg absolutt vært ferdig med unger! Men må vel pine meg gjennom det her en gang til om mange år... Vil ha 3 unger og har alltid ønsket meg det :D
 
Siden dette er tvilling tråd skriver jeg her! ;)
Jeg var på mandag på ultralyd, og der var det 2 babyer!!!!! ❤❤
Vi er forsatt sjokk, men veldig glade, dette blir svangerskap nr 2 ;) har en på 3 1/2 år fra før :)
Oi Oi! :) Gratulerer :) Har du merket noen forskjell på dette svangerskapet? Hvor langt pp vei er du?
 
Siden dette er tvilling tråd skriver jeg her! ;)
Jeg var på mandag på ultralyd, og der var det 2 babyer!!!!! ❤❤
Vi er forsatt sjokk, men veldig glade, dette blir svangerskap nr 2 ;) har en på 3 1/2 år fra før :)

Ååå, gratulerer! :D
Jeg er også nysgjerrig på om du har merket noe annerledes disse ukene :)
 
Back
Topp