Venter du tvillinger?

Kristin :)

Forumet er livet
Aprillykke 2017
Sommerfuglene
Det begynner å bli endel som har vært på tul her inne. Noen som har fått vite at de venter tvillinger? Evt noen som har en følelse av det? Statistisk sett så skal jo noen av oss få det ;)
 
5 tvillingpar i min familie, oldemor fikk to sett tvillinger med to forskjellige menn. På barnefar sin side er det ett tvillingpar og ett naturligskapt trillingpar :p Så det blir jo veldig spennende å se på ultralyd om 13 dager!
 
Tanken har slått meg! Testa positivt så tidlig, og har vært så sykt mye mer kvalm nå enn sist. Uææ, hehe. Blir spennende med tul i morgen! :D Krysser dog først og fremst fingrene for at alt står bra til inni der!
 
Jeg var litt engstelig for at det skulle være to inni der pga positiv test allerede 8 dpo og skyhøy HCG ganske tidlig. Heldigvis er det bare en inni der, så det går an selv med tidlig test og høy HCG :D
 
Ei lita nøtt hos meg også, men legen syntes han kunne se at det var to til å begynne med.
 
Jeg har så på følelsen at det er to inni her. Eller, flere har sagt at de tror det, og det dukker stadig opp ting som underbygger det. Er livredd for to, for som førstegangsfødende er det greit å starte med en synes jeg :p Time will show - ultralyd i morgen! Wææ!!
 
Jeg har så på følelsen at det er to inni her. Eller, flere har sagt at de tror det, og det dukker stadig opp ting som underbygger det. Er livredd for to, for som førstegangsfødende er det greit å starte med en synes jeg :p Time will show - ultralyd i morgen! Wææ!!

Enig med deg!! En er mer enn nok her også, foreløpig.. :) lykke til på ultralyd.
 
Jeg har så på følelsen at det er to inni her. Eller, flere har sagt at de tror det, og det dukker stadig opp ting som underbygger det. Er livredd for to, for som førstegangsfødende er det greit å starte med en synes jeg :p Time will show - ultralyd i morgen! Wææ!!
Lykke til i morgen!!
 
Her er det en bebis i hvertfall☺️ Akkurat passe antall!
 
Back
Topp