Venter dere med mammaklær for å ikke bli avslørt?

Jeg endte med å kjøpe gravidbukse i uke 8, og er ikke aktuelt å gå i noe annet :hilarious:
Gravidbukse + store gensere + skjerf foran magen er nasjonaldrakten om dagen :joyful:
Blir godt når det også blir helt offisielt på jobb!
Har ikke gått opp noe i vekt enda, men er så oppblåst at å få igjen de vanlige buksene er bare å glemme :wacky:
 
Nå har jeg funnet en bukse som er skikkelig deilig (stretch) samtidig som den har fin fasong og passer til jobb. Den er fra KappAhl og finnes i ulike farger. Modellen heter Nickie :)
 
Sist begynte jeg vell i uke 13,og har som mål og ikke starte tidligere denne gangen. Er 11+5 i dag. Kan bruke alle buksene utenom den ene som er veldig stram. Strammer ikke noe særlig over magen, før kvelden kommer. Da blir jeg oppblåst da :eek: har heldigvis Ikkje gått opp noe enda, og det hjelper jo selvfølgelig på.
Har fra sist et par gravid jeans, gikk ellers i vanlige klær med litt rettere fasong. Kjoler og skjørt er magisk med en voksende mage :)
Så posen med gravid klær kan ligge på loftet noen uker til :p
 
Jeg har kjøpt 3 jeans, 1 mørkeblå som er lang i beina og 2 røffere, lyse jeans i ankellengde, til 100kr (!!) per stk på H&M! :) Masse salg der nå. Jeg gidder ikke betale masse for slike klær ennå, men til en så billig penge er de jo et varp. Knallgode å ha på seg. Vanlig pris er 400kr/stk.
Jeg har ikke hatt behov for å bruke dem ennå, men det kommer sikkert plutselig. De to litt røffere jeansene gleder jeg meg til å bruke til våren med en fin skjorte, trenchcoat og sneakers til. :smiley-bounce012 Det bør kanskje nevnes at jeg er en skikkelig klesnarkoman. Kunne brukt ulike antrekk hver dag i ett år uten å kjøpe noe nytt :p Jeg ser faktisk frem til vår/sommer når jeg får brukt alle de fine kjolene mine til hverdags, bare fordi magen er så stor at kjole er et perfekt hverdagsantrekk!

Har ikke lagt på meg noe ennå, men magen er oppblåst, særlig på kvelden :p Og boobsa er jo giiiga.
 
Last edited:
Hadde på gravidbukse fra h&m i går, herlig! Gjorde den feilen og brukte dressbukse i dag. Så mye mer dårlig og «smerter» i dag. Så blir fast med gravidbukse fra i morgen :rolleyes:
 
Har ikke lagt på meg noe enda, men magen er svææær så har ikke sjangs til å få på meg vanlige bukser
 
Har lagt på meg 2 kg, og magen er større, men det går fint med de elastiske jeansene jeg har. Bruker store vintergensere og lignende, så jeg har ikke behov for gravidklær ennå. 10+5.

Vil også vente så lenge som mulig, og fortelle det senere. Familien får vite når jeg er 17+, hvis de ikke har oppdaget det før. Min familie møter vi ca hver andre uke, men mannens familie er trekkfugler. Hadde vært fint å dele nyheten med alle tilstede. Vil helst slippe å ta det på telefon, eller at min familie får vite det lenge før hans.
 
Last edited:
Jeg har begynt med mammabukse og det er så deilig ☺️ Om du føler det er et problem så kan du kanskje skifte på et toalett? Jeg trekker bare ned tubedelen til buksekanten og innbiller meg at ingen ser det er gravidbukse ;)
 
Har begynt å bruke mammaklær sånn smått mest for at det er sykt ubehagelig om noe strammer over magen.. må innrømme at om det er flere i garderoben på jobb så går jeg på wc og skifter vil vente med å informer etter oul men tror det blir vanskelig begynner å se det litt.
 
Begynte med mammabukse for 3 uker siden, da fikk jeg ikke igjen knappen på de vanlige buksene lengre... 12+0 idag :Heartred
 
Klarer foreløpig å bruke de vanlige buksene mine med hårstrikk i knappehullet, men er på jakt etter noen mammaklær snart kjenner jeg. 11+1 i dag. :)
 
Jeg tok på meg Mamma bukse for å prøve, har spart på noen av de som var minst brukt fra forrige gang. Men jeg så jo sååå gravid ut i de! Det var bare som de de forma magen til en eneste stor kul... Såå må vente litt enda, går i myke bukser, strømpebukser /kjoler en stund enda. Gleder meg til å bare la magen vise og kunne gå i litt mer tettsittende klær igjenn.
 
Jeg bruker mine vanlige bukser på jobb enda (er uke 17+4), men hjemme er det joggebukse eller gravidbukser. Er bare at jeg ser så veldig gravid ut med gravidklær, også har vi igjen noen nære vi vil fortelle det til før «alle» får vite det liksom. Sist startet jeg ikke med gravidklær før cirka uke 20, men husker jeg ikke kunne skjønne hvorfor jeg ikke startet før
 
Har kjøpt større klær siden jeg har gått op i vekt, droppet jeans med en gang jeg fortalte alle om graviditeten, når har jeg sånn løse bukser på hvis jeg skal være "fin" - MYE mere behagelig! :happy:
 
Har foreløpig kun brukt en gravidgenser på jobb, men ser jo at de 'vanlige' genserne begynner å bli litt liten:wideyed:
Bruker fortsatt vanlige bukser som er veldig lave i livet.
 
Back
Topp