Venteliste :)

Danseløve

Flørter med forumet
Her kan du skrive hva du har planer om eller hva du har gjort ila dagen.

Kan være gøy med litt inspo til oss som er igjen, eller om de som har fått kanskje trenger mer å fylle dagene med når de går hjemme :)

Håper alle får en super dag :p

ImageUploadedByBV Forum1457771714.135728.jpg

Fin tråd!
Vi har montert barnesete i dag. Syns igrunn det ble enda litt mer virkelig av det. :wideyed:
Og så har jeg planer om å bruke dagen på å sy ting til babyen.
Skulle gjerne ha bakt også, men er redd det blir altfor fristende å ha i hus. :p

I dag er jeg heeelt tom... Ingen liste her enda! Regner med jeg kommer sterkere tilbake senere i dag.. (y)

Jammen, er ikke det greit da? :p vikti å hvile mye nå på tampen og blir det sakt :)

Fin tråd!
Vi har montert barnesete i dag. Syns igrunn det ble enda litt mer virkelig av det. :wideyed:
Og så har jeg planer om å bruke dagen på å sy ting til babyen.
Skulle gjerne ha bakt også, men er redd det blir altfor fristende å ha i hus. :p

Ååå :D har du bilde?
Jeg laget til senga sist helg, ble så fint, ligger bare å stirrer litt utålmodig bort når jeg våkner på natta ❤️

Har prøvd å strikke litt jeg, men å sy hørest mye bedre ut (utforske) :p hehe

ImageUploadedByBV Forum1457782949.643706.jpg
Noen som klarer å gjette hva jeg skal prøve på? :D

Å fytti... vekker minner fra forrige gang jeg var gravid. Hadde helt glemt den forferdelige drikken der. :p Vil ikke anbefale å hompe på ballen etterpå Iallefall :-p

Den var faktisk ikke så aller værst.
Hompa litt etterpå ja ;) fikk ca. 10 sterke kynnere å masse murringer, så det hjalp vel litt på modning. Men stoppa opp nå, å ligger å skal ta meg en lur, tok på litt sikkert :p

Ja, inneholder kikin(?) som kan være med å starte kynnere som kan gå over i rier, men da må jo alt være modnet og klart slik jeg har forstått det.
Kan resultere i masekynnere så dette tas på egen risiko ppl!

Sjøl er jeg moden og har 2 cm åpning (har vært det i snart 2 mnd) å har konstante murringer/kynnere, så er litt lei ;) men er 2 uker til termin, så da setter jeg igang med utprøving av noen håndplukkede kjerringråd idag.
Om det skjer noe så er jo det helg, å gutta er på tur med besteforeldrene, mannen har fri. Bra tidspunkt tenker jeg ;) men nei, fikk 10 tette sterke kynnere, så blei jeg bare trøtt :D får se om det har noen virkning lenger utover dagen/natten.

Ja, inneholder kikin(?) som kan være med å starte kynnere som kan gå over i rier, men da må jo alt være modnet og klart slik jeg har forstått det.
Kan resultere i masekynnere så dette tas på egen risiko ppl!

Sjøl er jeg moden og har 2 cm åpning (har vært det i snart 2 mnd) å har konstante murringer/kynnere, så er litt lei ;) men er 2 uker til termin, så da setter jeg igang med utprøving av noen håndplukkede kjerringråd idag.
Om det skjer noe så er jo det helg, å gutta er på tur med besteforeldrene, mannen har fri. Bra tidspunkt tenker jeg ;) men nei, fikk 10 tette sterke kynnere, så blei jeg bare trøtt :D får se om det har noen virkning lenger utover dagen/natten.
Aha, det visste jeg ikke! Jeg har også kynnere og murringer hele tiden, og er moden med åpning. Blir dødssliten. Termin om en uke. Har begynt å drikke bringebærblad te, men da skal jeg be mannen kjøpe inn brus også :D Lukter halsbrann lang vei men :D

Bringebærblad te starta jeg med også, for snart 1 uke sia. Har gitt sterkere kynnere når jeg drikker det faktisk, så det er noe i det.
Alt for å modnes og bli klar ;)

Bringebærblad te starta jeg med også, for snart 1 uke sia. Har gitt sterkere kynnere når jeg drikker det faktisk, så det er noe i det.
Alt for å modnes og bli klar ;)
Samme her, lurer på å kjøpe kapsler for det er visst mer konsentrert?

Ååå :D har du bilde?
Jeg laget til senga sist helg, ble så fint, ligger bare å stirrer litt utålmodig bort når jeg våkner på natta ❤️

Har prøvd å strikke litt jeg, men å sy hørest mye bedre ut (utforske) :p hehe

Har ingen bilder enda dessverre. Orker ikke å reise meg opp for å ta heller. :laughing002 Ah, gravidlivet.
Veldig fint å sy altså! Og så går det så mye raskere enn å strikke! Anbefaler det på det varmeste!

Hva fyller du dagen i dag med da? Selv går jeg nok for mer sying og kanskje litt vasking. :smiley-chores020

Har ingen bilder enda dessverre. Orker ikke å reise meg opp for å ta heller. :laughing002 Ah, gravidlivet.
Veldig fint å sy altså! Og så går det så mye raskere enn å strikke! Anbefaler det på det varmeste!

Hva fyller du dagen i dag med da? Selv går jeg nok for mer sying og kanskje litt vasking. :smiley-chores020
Hvordan klarer du å sy med magen? :D Jeg kommer ikke inntil bordet for å spise en gang jeg, ha ha!

Ser den, sitter mesteparten av dagene sjøl :p blir kun det jeg har lyst til og det jeg må ;)

Idag har jeg slumra fram til ca en timestid sida, dusja og frukost. Nå sitter jeg å sipper på en bringebærblad te(!) å ser ut på hesten som skulle hatt seg en dysj ho og, har rulla seg å ser ut som ei ku :D
Har stallhjelp med henne nå siste tida men klør i fingrene etter å drive me henne sjøl :(

Vaske gjorde jeg på fredag, men ser litt på vinduene at de ønsker litt oppmerksomhet ;)

Ellers ila dagen skal vi igjennom ett klasseselskap med eldstemann før vi hiver oss avgårde til familieselskap etterpå :) Skal prøve å ta det med ro, for når jeg er hjemme å gutta er i seng får jeg besøk :) hja, blir en lang dag, glad jeg har tatt det rolig frem til nå for å si det slik,, phuh, ble sliten av å bare skrive det,, ohno! :p

Back
Topp