Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag er jeg heeelt tom... Ingen liste her enda! Regner med jeg kommer sterkere tilbake senere i dag.. (y)
Fin tråd!
Vi har montert barnesete i dag. Syns igrunn det ble enda litt mer virkelig av det.
Og så har jeg planer om å bruke dagen på å sy ting til babyen.
Skulle gjerne ha bakt også, men er redd det blir altfor fristende å ha i hus.![]()
Jammen, er ikke det greit da?vikti å hvile mye nå på tampen og blir det sakt
![]()
Å fytti... vekker minner fra forrige gang jeg var gravid. Hadde helt glemt den forferdelige drikken der.Vil ikke anbefale å hompe på ballen etterpå Iallefall
![]()
Haha, er det en drikk som skal hjelpe? Noe jeg må kjøpe inn med andre ord
Aha, det visste jeg ikke! Jeg har også kynnere og murringer hele tiden, og er moden med åpning. Blir dødssliten. Termin om en uke. Har begynt å drikke bringebærblad te, men da skal jeg be mannen kjøpe inn brus ogsåJa, inneholder kikin(?) som kan være med å starte kynnere som kan gå over i rier, men da må jo alt være modnet og klart slik jeg har forstått det.
Kan resultere i masekynnere så dette tas på egen risiko ppl!
Sjøl er jeg moden og har 2 cm åpning (har vært det i snart 2 mnd) å har konstante murringer/kynnere, så er litt leimen er 2 uker til termin, så da setter jeg igang med utprøving av noen håndplukkede kjerringråd idag.
Om det skjer noe så er jo det helg, å gutta er på tur med besteforeldrene, mannen har fri. Bra tidspunkt tenker jegmen nei, fikk 10 tette sterke kynnere, så blei jeg bare trøtt
får se om det har noen virkning lenger utover dagen/natten.
Samme her, lurer på å kjøpe kapsler for det er visst mer konsentrert?Bringebærblad te starta jeg med også, for snart 1 uke sia. Har gitt sterkere kynnere når jeg drikker det faktisk, så det er noe i det.
Alt for å modnes og bli klar![]()
Åh, så koselig ♥Nettopp begynt med scrapboking til babyen min![]()
Åååhar du bilde?
Jeg laget til senga sist helg, ble så fint, ligger bare å stirrer litt utålmodig bort når jeg våkner på natta
Har prøvd å strikke litt jeg, men å sy hørest mye bedre ut (utforske)hehe
Ah, gravidlivet. 
Hvordan klarer du å sy med magen?Har ingen bilder enda dessverre. Orker ikke å reise meg opp for å ta heller.Ah, gravidlivet.
Veldig fint å sy altså! Og så går det så mye raskere enn å strikke! Anbefaler det på det varmeste!
Hva fyller du dagen i dag med da? Selv går jeg nok for mer sying og kanskje litt vasking.![]()
Har ingen bilder enda dessverre. Orker ikke å reise meg opp for å ta heller.Ah, gravidlivet.
Veldig fint å sy altså! Og så går det så mye raskere enn å strikke! Anbefaler det på det varmeste!
Hva fyller du dagen i dag med da? Selv går jeg nok for mer sying og kanskje litt vasking.![]()