Vente vente vente

Ingunn

Izzy
Telle dager, telle timer.. en uke til termin.. Slimproppen gikk for to uker siden. Har hatt mensensmerter og hyppige kynnere siden, men fortsatt ingen baby. Jeg er sååå utålmodig! Prøver å innstille hode på at jeg helt sikkert går langt over termin. Fascinerende hvor mye man kan tenke på fødsel, baby, vannavgang osv osv. Flere som begynner å bli utålmodig ? Er det lov å være lei av å være gravid nå?
 
Ingen tegn til noe som helst her (5dager igjen til termin). Blir like skuffa hver dag over at ikke noe skjer. Litt frustrert fordi det virkelig ikke føles som det noen gang kommer til å skje noe... Var denne tålmodigheten da!!
 
Jeg for min del blir letta over å høre at fler går med modningstegn lenge :p Har en del å bli ferdig med helst før baby kommer. Tre uker til termin her.
 
Jeg for min del blir letta over å høre at fler går med modningstegn lenge :p Har en del å bli ferdig med helst før baby kommer. Tre uker til termin her.

Jeg trenger også permisjonen å bli klar i hjemmet på. Godt det ikke bare er meg :D
 
Termin om 45 min. her :p :) Nå må jeg si jeg er veldig klar for å føde! Ganske frustrerende, jeg kjenner ingen tegn til at det skal skje noe i nærmeste fremtid.. Våkner hver morgen og er litt skuffa over at det ikke har startet den natten :p Forberedt på å gå langt på overtid..
 
Jeg trenger også permisjonen å bli klar i hjemmet på. Godt det ikke bare er meg :D

Ikke noe stress egentlig, baby trenger ikke så mye, bare vi som helst skal ha et behagelig sted å sove. Og kjøleskap. Vi har ikke kjøleskap enda...
 
Termin om en uke, og tida går så sakte.... Har ikke sovet noe inatt:/ Det har vært så mye bevegelse i magen siden i går kveld (magen er helt deformert, hard og det er trangt om plassen), magesmerter, uvanlig mange doturer i natt og halsbrann/kvalme. Lurer på om noe er i ferd med å skje eller om det bare er masrier og lurerier!?
 
Jeg for min del blir letta over å høre at fler går med modningstegn lenge :p Har en del å bli ferdig med helst før baby kommer. Tre uker til termin her.
Har rukket å nyte permisjonen min i 1,5 uke før babyen kom, hvorav 1 dag uten noe spes på agendaen. Nå er babyen her, og ser at det er en grunn til at de ber oss slappe av så mye vi kan før fødselen. :)
 
Termin om 4 dager. Masse kynnere og maserier siden ke 34! Men ingen baby, og ingen tegn til at den vil ut med det første heller... :p
 
Har vært lei hele vegen :p haha.. kanskje litt overdrevet, men. Se på alle tegnene som noe positivt; kroppen modnes og gjør seg klar. Jo mer av det, jo bedre :) verre med for tidlige styrtfødsler der kroppen egentlig ikke er klar nok
 
Termin om en uke, og tida går så sakte.... Har ikke sovet noe inatt:/ Det har vært så mye bevegelse i magen siden i går kveld (magen er helt deformert, hard og det er trangt om plassen), magesmerter, uvanlig mange doturer i natt og halsbrann/kvalme. Lurer på om noe er i ferd med å skje eller om det bare er masrier og lurerier!?

Samme her. Do hele natten lang, magesmerter og halsbrann/kvalme. Begynner å bli så lei :(
 
Vel, jeg er 10 dager over termin i dag... Skulle egentlig hatt september-barn. Settes i gang i morgen dersom ingenting skjer, men nå har jeg vel mistet trua på det. Masse murringer i natt, og blodig slim i dag. Men men men...

Føles litt som et nederlag å bli satt i gang. Som at kroppen liksom ikke gjør jobben sin. Men legen sa jo at "før eller senere ville jo fødselen gått i gang av seg selv, men for barn OG mor sin del er det nå greit å få ting i gang før det går altfor lang tid".

Førstegullet mitt kom 11 dager over tiden, men riene startet 7 dager over tiden. Denne gangen har jeg ikke kjent rier i det hele tatt...

Alle er frustrert nå, og kjæresten min holder på å gå på veggene... Men i morgen startes det iallefall.....:nailbiting:

Lykke til alle sammen:cat:
 
Har rukket å nyte permisjonen min i 1,5 uke før babyen kom, hvorav 1 dag uten noe spes på agendaen. Nå er babyen her, og ser at det er en grunn til at de ber oss slappe av så mye vi kan før fødselen. :)

Passer på å kun ha en ting på planen hver dag. Litt sånn pensjonisttilværelse. I dag skal jeg hente posten om jeg gidder :p De fleste tingene JEG må gjøre/kjøpe kan jeg gjøre via pc, og så plukker samboer opp.
 
Vel, jeg er 10 dager over termin i dag... Skulle egentlig hatt september-barn. Settes i gang i morgen dersom ingenting skjer, men nå har jeg vel mistet trua på det. Masse murringer i natt, og blodig slim i dag. Men men men...

Føles litt som et nederlag å bli satt i gang. Som at kroppen liksom ikke gjør jobben sin. Men legen sa jo at "før eller senere ville jo fødselen gått i gang av seg selv, men for barn OG mor sin del er det nå greit å få ting i gang før det går altfor lang tid".

Førstegullet mitt kom 11 dager over tiden, men riene startet 7 dager over tiden. Denne gangen har jeg ikke kjent rier i det hele tatt...

Alle er frustrert nå, og kjæresten min holder på å gå på veggene... Men i morgen startes det iallefall.....:nailbiting:

Lykke til alle sammen:cat:

Snart i mål, lykke til! Da er det bare å hvile og spise deg opp :)
 
Vel, jeg er 10 dager over termin i dag... Skulle egentlig hatt september-barn. Settes i gang i morgen dersom ingenting skjer, men nå har jeg vel mistet trua på det. Masse murringer i natt, og blodig slim i dag. Men men men...

Føles litt som et nederlag å bli satt i gang. Som at kroppen liksom ikke gjør jobben sin. Men legen sa jo at "før eller senere ville jo fødselen gått i gang av seg selv, men for barn OG mor sin del er det nå greit å få ting i gang før det går altfor lang tid".

Førstegullet mitt kom 11 dager over tiden, men riene startet 7 dager over tiden. Denne gangen har jeg ikke kjent rier i det hele tatt...

Alle er frustrert nå, og kjæresten min holder på å gå på veggene... Men i morgen startes det iallefall.....:nailbiting:

Lykke til alle sammen:cat:

Lykke til
 
Back
Topp