Det er jeg vet duVolding med andre ord ? Hoho, spennende![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jeg vet duVolding med andre ord ? Hoho, spennende![]()
Halloser det er noen fra Bergen her, og der bor jeg også. Har ei lita en på 14mnd
har mange gode venner her, men kan aldri ha for mange. Så om noen føler seg ensom i nærheten har vi/jeg alltids plass til fler. Jeg blir 25 år, kommer egentlig fra Østlandet men liker regn
![]()
Bor ikke der nå lenger nei , flyttet da jeg var 19Bor du der da, eller bare kommer derifra ?![]()
Jeg bor på melkeplassen/fyllingsdalen. Duda?Hvor i Bergen bor du?![]()
Jeg bor på melkeplassen/fyllingsdalen. Duda?![]()
Så kjekt! Trives du i Arna?Åja, jeg bodde i Fyllingsdalen før.
Nå bor jeg i Arna.![]()
Så kjekt! Trives du i Arna?![]()
Nittedal hermen er ofte i Oslo. Er 28 år og førstegangsfødende, venter barn i juli
![]()
oii oii nesten "naboer" vi daHarestua her. Tilflytter fra Oslo. 35 år ( utrolig barnslig da) og har et barn på 10 år og venter et i november. Vil gjerne ha flere venner![]()
Jeg også :-DEr fra nabobygda![]()
Ta gjerne kontakt, vi svømmer mye på badeanlegget i HønefossHarestua her (Hadeland, krysset e16 rv4). Tilflytter fra Oslo. 35 år ( utrolig barnslig da) og har et barn på 10 år og venter et i november. Vil gjerne ha flere vennerkanskje en å svømme med i Oslo eller Hønefoss? Noen å gå tur med og hadde vært fint
![]()
Bor ikke der nå lenger nei , flyttet da jeg var 19
Oj fra samme bygd?Jeg også :-D
Nei det er noe med detÅja, hmm blir jo så nysgjerrig vet duMen litt skummelt siden begge plassene er såpass små ! Skal ikke så mye til før alle vet hvem man er
![]()