Vennetråden :)

Hallo:) ser det er noen fra Bergen her, og der bor jeg også. Har ei lita en på 14mnd:) har mange gode venner her, men kan aldri ha for mange. Så om noen føler seg ensom i nærheten har vi/jeg alltids plass til fler. Jeg blir 25 år, kommer egentlig fra Østlandet men liker regn;)

Hvor i Bergen bor du? :)

Fra Skien her.. Så hvis det er noen fra Grenlandområdet her som vil bli kjent,så bare send en melding :)

Jeg er 36 år og bor i Malvik utenfor Trondheim :-) er samboer og har en gutt på 4,5 år og en jente på 1,5 år :-)

Nittedal her :) men er ofte i Oslo. Er 28 år og førstegangsfødende, venter barn i juli :)

Harestua her (Hadeland, krysset e16 rv4). Tilflytter fra Oslo. 35 år ( utrolig barnslig da) og har et barn på 10 år og venter et i november. Vil gjerne ha flere venner :) kanskje en å svømme med i Oslo eller Hønefoss? Noen å gå tur med og hadde vært fint :)

Last edited:
Bor midt mellom Gjøvik, Lillehammer og Hamar :) Nye bekjentskaper hadde vært fint, da jeg ikke kjenner så altfor mange i området. Flyttet hit for 1,5 år siden. Er 28 år og venter mitt første barn i september.
Send meg gjerne en PM om du ønsker kontakt! :)

Harestua her (Hadeland, krysset e16 rv4). Tilflytter fra Oslo. 35 år ( utrolig barnslig da) og har et barn på 10 år og venter et i november. Vil gjerne ha flere venner :) kanskje en å svømme med i Oslo eller Hønefoss? Noen å gå tur med og hadde vært fint :)
Ta gjerne kontakt, vi svømmer mye på badeanlegget i Hønefoss:)
Å vil gjerne ha noen å gå tur med avogtil

Bor ikke der nå lenger nei , flyttet da jeg var 19

Åja, hmm blir jo så nysgjerrig vet du :p Men litt skummelt siden begge plassene er såpass små ! Skal ikke så mye til før alle vet hvem man er :p

Back
Topp